lars_k
Forumsvar skapade
-
Köp ett par 1.5 mm dykarsockar av neopren att ha innanför neo-skorna. Då håller du fötterna varma.
-
Keppler suger på engelska men det funkar om man inte ska diskutera relativitetsteorin eller liknande med honom.
-
Kul läsning och att du är tillbaka Ola, hehe =)
Hur funkade EVO 70 i dessa lätta vindar då? Hur stort segel kunde du guppa ut med?
-
OK. Blev visst ca 900 per man sist när vi var 4 pers.
Så runt 4000 att dela på blir det nog…
Asbilligt med tanke på surfet vi fick. =) -
Aha, gött om vi blir ett större gäng. Vi är fullt redan med
4-5 man i vår bil. Men drar ni oxå så ses vi ju där. Vi ska förmodligen hyra stuga på Klitt-campingen. -
”Money is no object” när det gäller surf, Ola =)
-
Aha, kolfiber alltså hehe.
Och jag måste testa om mina ”Ergal aluminium” hardcore-bommar håller ihop… -
Jag är på. Det vet du =)
-
Jo Basse. Jag har lite funderingar på Klitten nu i helgen. Men det är liite tidigt eller??? =)
Nu har de dessutom dragit ner prognosen men det såg jävligt bra ut på windguru igår för Klittmöller… -
Haha. Jag frågade tjejen i biljettförsäljningen rakt ut om man inte kunde reservera 2 st skagen-över-dagen och klara sej undan billigare. Men det satte de stopp för…
Om man inte utnyttjar utresan så avbokas även hemresan. Så du kommer inte hem på söndagskvällen om du inte utnyttjar utresan på söndagmorgonen. Men man kanske kan komma lite billigare undan om man kör en normal enkelbiljett hem… -
Aha. Får stanna till där nästa gång jag är ute med frugan och ungarna på husvagnssemester. Verkar vara ett gemytligt litet samhälle.
-
Öh, jo. By pre cash innebär att du måste föra över pengar till hans bankkonto… Annars blire inge segel.
-
Jag har funderat lite på sikten genom seglet i en frontside… Man vill ju inte köra på nåt koks i vattnet…
Vad tror du om det?