Forumsvar skapade

Sida 243 av 321
  • lars_k

Medlem
    18 mars, 2004 vid 18:04 som svar på: chysssta moves ?
  • lars_k

Medlem
    18 mars, 2004 vid 17:28 som svar på: 10 M/S Väst, Landsort, NU, Var är det isfritt?

Köp ett par 1.5 mm dykarsockar av neopren att ha innanför neo-skorna. Då håller du fötterna varma.

• lars_k

Medlem
    18 mars, 2004 vid 15:23 som svar på: Keppler 04

Keppler suger på engelska men det funkar om man inte ska diskutera relativitetsteorin eller liknande med honom.

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 14:59 som svar på: Kort Mauirapport

Kul läsning och att du är tillbaka Ola, hehe =)

Hur funkade EVO 70 i dessa lätta vindar då? Hur stort segel kunde du guppa ut med?

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 11:48 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

OK. Blev visst ca 900 per man sist när vi var 4 pers.
    Så runt 4000 att dela på blir det nog…
    Asbilligt med tanke på surfet vi fick. =)

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 11:30 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Aha, gött om vi blir ett större gäng. Vi är fullt redan med
    4-5 man i vår bil. Men drar ni oxå så ses vi ju där. Vi ska förmodligen hyra stuga på Klitt-campingen.

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 11:22 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

”Money is no object” när det gäller surf, Ola =)

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 10:22 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Aha, kolfiber alltså hehe.
    Och jag måste testa om mina ”Ergal aluminium” hardcore-bommar håller ihop…

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 09:42 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Jag är på. Det vet du =)

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2004 vid 08:30 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Jo Basse. Jag har lite funderingar på Klitten nu i helgen. Men det är liite tidigt eller??? =)
    Nu har de dessutom dragit ner prognosen men det såg jävligt bra ut på windguru igår för Klittmöller…

• lars_k

Medlem
    16 mars, 2004 vid 15:23 som svar på: Några frågor inför Danmarksresan….

Haha. Jag frågade tjejen i biljettförsäljningen rakt ut om man inte kunde reservera 2 st skagen-över-dagen och klara sej undan billigare. Men det satte de stopp för…
    Om man inte utnyttjar utresan så avbokas även hemresan. Så du kommer inte hem på söndagskvällen om du inte utnyttjar utresan på söndagmorgonen. Men man kanske kan komma lite billigare undan om man kör en normal enkelbiljett hem…

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 22:18 som svar på: Kinna ÄR off topic

Aha. Får stanna till där nästa gång jag är ute med frugan och ungarna på husvagnssemester. Verkar vara ett gemytligt litet samhälle.

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 19:01 som svar på: Kinna ÄR off topic

Varfaen ligger Kinna?

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 19:00 som svar på: Surfkeppler erfarenhet == Leveransen OK!!!

Öh, jo. By pre cash innebär att du måste föra över pengar till hans bankkonto… Annars blire inge segel.

• lars_k

Medlem
    15 mars, 2004 vid 18:57 som svar på: Har någon testat Hotsails superfreak segel ?

Jag har funderat lite på sikten genom seglet i en frontside… Man vill ju inte köra på nåt koks i vattnet…
    Vad tror du om det?

Sida 243 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA