lars_k
Forumsvar skapade
-
Haha. Han skrev ju faktiskt ”free shipping”…går knappt att tolka på nåt annat sätt. Kör på det =)
Betala i förskott måsta man nog alltid göra hos Keppler… -
Frakten till sverige kostar 60-80 euro för en bräda, tyvärr inte fraktfritt alltså…
Har köpt 3 brädor av dem, senast för en månad sen. Riktigt billiga på fjolårsprylar tycker jag. -
Jag oxå…men sponsorerna kanske inte blir så glada när de inte får visa upp sina fina logos…
-
Du planar kanske redan vid 6 m/s istället för vid 8 m/s. Kan ju ge stor skillnad i tid-på-vattnet där du bor…
-
Fan va grymt, masthögt i Hakgat har man ju hört talas om. När vi seglade där var det beskedligare, högst gubbhögt men ett djävulskt shorebreak =)
Längtar tillbaka… -
Hehe. Tack!
Jag kommer ner vid nästa SO eller NO (Gislövs..ahh =). -
Gött. Jag hade planer på att dra ner till Abbekås i helgen men så fick jag influensa…faen.
Tog ni några bilder möjligtvis??? -
Sittsele eller midjesele menar du?
Smaksak. En sittsele är komfortablare om man ska ligga och bränna långa repor med mycket tryck i seglet. Passar nog bäst till din freeride.
Men har du snart ambitioner på freestyle och våg kan en midjesele vara bättre att redan nu vänja dej vid. Med den är det lättare att kroka ur/i vid trickning eller vågsegling.
Har du lätt för att få ryggproblem är sittselen att föredra.
Hmm. Ingen vidare hjälp att välja kanske…
Du kanske kan prova nån polares selar och se vad du tycker? -
Åfan 60 Euro. Undrar varför jag åkte på 79 Euro då…Beställde boardbag också iofs…
Jag har köpt 3 brädor av Keppler och satt in pengarna utan avgift via Skandiabanken på hans Postbank konto. Har funkat fint och han har inte blåst någon annan mej veterligen så det är nog lugnt… -
Jag gav Keppler 79 Euro i frakt plus 9 Euro försäkring för en vågbräda nu senast (för en månad sen).
-
Hehe. Så brukar det vara. Tester som spretar.
Kanske får du både och då…
Både en lättplanad onshore-vågis och en down-the-line bräda med mkt rocker… Nä, är nog svårt att få allt i en bräda. Det är bara att köpa och testa, ju =)
Men jag tror mer på onshore-inriktningen på Heaten, det verkar ju vara intentionen från Mistral-shapern iaf. -
Har inte testat den, men Mistral Heat på 78 l kan nog passa dej och din vikt. Är en mer onhore-betonad lättkörd vågis, bra att börja med. Riktigt billigt också. Test här:
http://www.surfstore.co.uk/page/tests/testmistral.html#heat84 -
”Falla av” vetja. Dvs styr ner i vind lite…