Forumsvar skapade

Sida 319 av 321
  • lars_k

Medlem
    6 december, 2002 vid 17:53 som svar på: —– FTP —–

Ja, det laggar lite. Har inte fått ordning riktigt på detta i Virtualdub (progg som jag använder…).

• lars_k

Medlem
    6 december, 2002 vid 16:58 som svar på: ”Swiss Är” tar fan priset!!!

100 USD låter billigt 😛 KLM tar 200 USD enkel resa för vindsurfutr till sydafrika. Då är gränsen 270 cm för längd på kollit, ingen viktgräns. Jag hoppas dock ha tur vid incheckning och slippa betala…

• lars_k

Medlem
    6 december, 2002 vid 16:50 som svar på: —– FTP —–

Gött! HOT-filmen hade några snygga sekvenser.
    Jag laddar upp mina TV-captures från SVT och eurosport…

• lars_k

Medlem
    3 december, 2002 vid 18:40 som svar på: Snyggaste bilden…

Hur mycket ska du ha för flickvänen?

• lars_k

Medlem
    2 december, 2002 vid 18:22 som svar på: Hajar ni hur stort det är?

Blir alltid lika impad av bilder på jaws-surf. Ser helt sjukt ut…

• lars_k

Medlem
    28 november, 2002 vid 18:42 som svar på: nu skall det beställas !!!!

Har du räknat på hur mycket surfinggrejjer du hade kunnat köpa om du sparat in på trisslotterna under ”många år”?
    Nä, grattis, kul att du använder pengarna till något vettigt =)

• lars_k

Medlem
    28 november, 2002 vid 17:24 som svar på: LAGERREA HOS WALLÈN ACTIVE SPORTS

OK, bra. Allt småplock verkar dock inte vara med (North ”Move” selen jag köpte t.ex…).

• lars_k

Medlem
    27 november, 2002 vid 15:42 som svar på: LAGERREA HOS WALLÈN ACTIVE SPORTS

Jag blev inte besviken. Rätt nöjd med min North-sele för 500 kr, ligger nog på 8-900 annars. Var väl också orealistiskt att tro att man kunde fått ett 02-segel för under 1500 kr…

• lars_k

Medlem
    26 november, 2002 vid 21:06 som svar på: LAGERREA HOS WALLÈN ACTIVE SPORTS

Vilka 02 : or hade ni 70% på? 02-orna kostade 2900:- . Var ord pris 9700:-? Tror inte det…
    Fick iaf tag i en sjysst hängsele och skor, var inte extremt billigt men jag behövde ju grejerna…

• lars_k

Medlem
    15 november, 2002 vid 18:48 som svar på: Vaccination!

tjena klepperr. jag ska bo i tableview, föga fantasifullt antar jag. det blir min första SA-resa, med 4 v kontinuerlig vågsurfing a la träningsläger ska jag fanimej lära mej loopa, minst! =)
    tack för vacc-tipsen, får kolla runt med dessa läkare.

• lars_k

Medlem
    15 november, 2002 vid 17:22 som svar på: Vaccination!

http://www.vaccination.nu
    difteri, polio, hepatit A och stelkramp verkar räcka…
    ska också till sydafrika, någon som vet vart man ska gå i GBG för vaccination?

• lars_k

Medlem
    13 november, 2002 vid 18:24 som svar på: Bästa resan i juni i Sverige (danmark)?

Har du möjligtvis lust att visa din statistik? Hade varit intressant. Min känsla efter 7 års surfande på västkusten är också: Bra i mitten av maj till runt midsommar. Juli – mitten av augusti kasst. September – Okt ojojoj =) Dock inte i år…

• lars_k

Medlem
    12 november, 2002 vid 17:43 som svar på: Vindsurfing spots världen över

Bra artikel!
    Ang Canaries Dec-Feb, menar han alla öar eller? Trodde inte Kanarieöarna skulle vara så bra på vintern…

• lars_k

Medlem
    11 november, 2002 vid 18:10 som svar på: Rutinerade surfare;Dela med er av era erfarenheter

Ta inte med grejer utan hyr istället. Vinden är så osäker den här tiden på året så det är omöjligt att ta med sig rätt grejer. Hyr du har du alltid de perfekta grejerna. Finns bra uthyrning på mistral eller F2 – centret.

• lars_k

Medlem
    9 november, 2002 vid 10:12 som svar på: Sämsta vindsurfingsäsongen på mannaminne!

Håller med. Iallafall efter mitten av Juli, då var det roliga slut. Kom ju lite på senhösten men inte som det brukar…
    Tack och lov att sydafrika-biljetten är bokad =)

Sida 319 av 321
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums lars_k

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.