larssa
Forumsvar skapade
-
Ser ut som ni har det gött där nere =)
Cya! -
Har själv kollat in 4-5st olika och jag tycker helt klart att Kiteworld e den bästa (bonus att du får en snygg T-shirt om du teckanar en prenumeration).
-
Virena wrote:Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då?
Jag skall förmodligen dit, men tänkte nog dra i början av feb eller ev i mitten och stanna en månad. Har du nån som helst aning om hur mycket man bränner på en månad med boende och käk och så där?
Vet ej, men det är nog ganka billigt vad jag hört. Beror ju lite på hur många bärs man skall skölja ner maten med 😉
Vet du vart du skall bo? -
Har själv funderat på att dra dit http://www.thekitehouse.com/costa_rica.htm verkar shysst!
Du får tala om hur det var när du kommit hem. -
De ela ja me, på sid 50 :santa:
-
roulu wrote:Tja för du som har varit i El Yaque!
Jag åker snart där med familjen (charter från UK på ca 12500 SEK för 3 st!) men jag har inte bokat hotellet än.
Kan du tippsa mig för hotellet? Är det bättre att letar direkt där eller ska man boka innan?
TACK!
Skall också dit, men inte förrän i slutet av feb. Är det någon annan som kommer vara där då? -
Ok förlåt, men om det är någon annan som också har en Jack Russel så kan vi väl träffas på lite promenader tillsammans?
-
Var själv ute vid Råå vallar och det ökade på upp till 8-10.
Var riktigt gött!
Idag blir det inomhusaktiviteter -
Nån som e påväg till Lundåkra nu?
-
Funderade förts på att åka dit och kitesurfa, men det får vänta till nästa år. Du får gärna berätta hur det var när du kommer hem igen. Hittar du några bra vågspots för kitesurfing så får du gärna berätta!
-
Kolla in windsurferParadise på Fritidsresor. Verkar rätt shysst!