larssa
Forumsvar skapade
-
Skaffade Darkridern för några år sen och den har varit kanon!
Har inte provat någon bätte, men då har jag heller inte provat vare sig Pat Love eller OR’s. -
Har du nån bild och hur e skicket(lagad)?
-
Detta är vad som skiljer dom åt:
New sensor (6MP versus 5MP)
Higher maximum sensitivity (ISO 800)
Bigger LCD screen (2.0-inch versus 1.8-inch)
New Sports mode
Record HistogramWidescreen shooting mode (stills)
Fractionally larger and heavierHåller med om att S3:an e snyggare, men frågan e om det är värt drygt 1000-lappen x-tra för det?
-
Funkar telekonverter till S2an?
Är PowerShot S3 IS bättre än S2an och isf vad skiljer sig? -
Lots wrote:Jag blir bara mer och mer osäker på vad man ska köpa. Har kört ss Fuel senaste året. Gillar det sköna bottendraget i ss men jag är trött på dödsryck :shocked: när det brallar på och vill kunna köra och ha roligt med vågbräda.
Någon som kan bidra med lite input.
/ Lots
Jag körde också SS Fuel innan, men kör nu SS TD och jag tycker den e kanon. Tror nog att dom flesta bow drakarna e bra men det e så jävla gött med one pump!
-
jezaja wrote:Köper nog en 350D med tillbehör i USA om ett tag, någon som är sugen på att samköpa? Riktigt mycket billigare än jag hittat i sverige även när man räknar in momsen om den fastnar i tullen.
Eller om någon annan har tips om billigare ställen att köpa på i Europa?
Någon som har koll på hur mycket skillnad det är på ickemärkesobjektiv och Canons egna?
Den här butiken verkar bäst och säkrast, powerseller titanium på ebay med över 20 tusen positiva kommentarer.
http://www.shopsunshine.com/Jag e också sugen.
-
Arild wrote:Jag kör med en Bic fish 5,10 mycket stryk tålig bräda. den kan du köpa på fahlensurfcenter i varberg för ca2500kr prata med Henrik så löser han det.
Kör du utan stroppar och isf e det inte lite kort? -
Förlåt jag glömde ju tipsa om Flag beach, Fuerte ventura 😉
-
Pepä wrote:äääääääääää va fan larssa. nu måste man ju dra nån annanstans, alla åker till ställen som nämns på steffo.
Sorry att ja försa mig lite där. Åk alla till Cabarete o Tariffa istället! Där e ändå så mycket folk så litta till spelar inte nån roll. -
Ungefär hur långt kan man zooma in en kitesurfare med dessa grejer och hur mycket kostar det nypris? Ja e sugen, men som ni ser så e jag helt ute och reser på sånna här grejor 😉
-
Kolla upp Egypten & Spanien om du inte vill åka så långt. Annars finns det hur mycket som helst. Själv e jag sugen på lite vågor i Costa Rica.