larssa
Forumsvar skapade
-
Skulle kanske funka i samma veva som du är i skåne
-
Svar till:
Fan hade varit gytt att åka med er pågar, fick köra själv idag. Vind ökande under dagen från 5 till 14. Crayzy shit…
[/ QUOTE ]
Du skulle varit med i JP idag. Feeede daaa!!!! -
Svar till:
http://www.algonet.se/~olabyab/cccindex.htm följ länken och se den riktiga IRON LION OF ZION!
[/ QUOTE ]
Ja det är väl konstaterat vilken bil som är starkast i Råå nu
-
Svar till:
Svar till:
Har själv kollat in den brädan och tycker den verkar shysst. Du skall inte till hbg/LA trakten och åka i morgon eller på torsdag så man kan spana in den?
[/ QUOTE ]
Kan lätt ta mig till nån av HBG LA spotsen, har dock bara en 16 så det verkar mörkt för att åka imorgon. Men annars får du gärna spana in den och provåka med!
[/ QUOTE ]
Hänger du på i morgon så har jag en 9:a du kan låna av mig.
//Larssa -
Blåste satan idag. Nu tur i morgon! Fler som är på?
-
Har själv kollat in den brädan och tycker den verkar shysst. Du skall inte till hbg/LA trakten och åka i morgon eller på torsdag så man kan spana in den?
-
Örby nu på förmiddagen och JP i eftermiddag fett ös
-
Fan vad tråkigt
den som var så fiiin. Hoppas det är någon vänlig själ som hittar den och lämnar tillbaks den. Good luck! -
Jävla piss att man skall jobba hela helgen när det väl kommer vind västerifrån
Hoppas det håller i sig till nästa vecka så hänger jag på. -
Svar till:
Tjenis!
Vind utlovat imorgon. S-SO enligt DMI. Nån som vet om Lundåkra funkar i S-SO och hur man hittar dit i så fall?

Tack på förhand!
Andreas[/ QUOTE ]
Sök här
-
Svar till:
Vejbystrand är bra, frånsett aggresiva badtanter, på det mesta med väst och även en sydväst när det regnar är bra. Men imorgon blir det väl Råå?
LARSSA VAR ÄR DU!!![/ QUOTE ]
Har varit i Göteborg i helgen. Är ledig på tisdag, onsdag & torsdag om du är sugen på en tur. -
Jag är kanske på, beror på om jag hinner… Det var jävligt byigt idag och man var rätt så överriggad med 12:a
-
Svar till:
Finns även utan snöre

Likaså den här (OR Zen135 -04)
/Mvh Lars[/ QUOTE ]
Vad är det för bredd och pris?
-
Svar till:
Larsa för H-vte, pynta ett membership i Rååvattenskidklubb, sen är det bara att åka så mycket du orkar. Tror det är typ 1000 spänn om året.
[/ QUOTE ]
Det tål att tänka på… tack för tipset
-
Svar till:
Chixen på uteserveringen i hamnen regerar! Dagens lunch är inte heller fel…
[/ QUOTE ]
Jag säger bara: ”Lasse´s Fiskrökeri” det är grejer det!!!
Får man absolut inte missa om man är i RÅÅ.