Forumsvar skapade

Sida 164 av 164
  • mag

    Medlem
    1 oktober, 2001 vid 19:57 som svar på: NeoprenLim som funkar??

    har lagat med detta lim i 15 år. Sätt lite tejp ovanpå lagningen så att inte allt limmas ihop. Hela revor kan sys och sedan limmas eller tejpa ihop revan på ena sidan och fyll därefter ut med lim, ev flera gånger. Akta kläderna då det är grymt kletigt och inte går bort. och tänk på att det inte är helt lämpligt att andas in.
    /Magnus

  • mag

    Medlem
    4 augusti, 2001 vid 16:41 som svar på: När är Cabarete bäst?

    Barbados som har samma passadvind ungefär har vindsäsong december till februari och juni-juli. Vi hade vind 17 av 25 dagar, 5,5 – 6,5 segel, kring nyår förra året. Men som sagt kommer inte passaden som den skall så är det kört.
    Det är mest vågor på vintern så klart.
    /Magnus

  • mag

    Medlem
    12 juli, 2001 vid 18:33 som svar på: …de bara luras

    /Gött!

  • mag

    Medlem
    4 juni, 2001 vid 20:45 som svar på: surfspots i Gbg trakten

    Bilden ser bra ut! man blir sugen. Navigering till Spot X? Var på sjökortet ligger det? Vilken vindriktning/styrka gäller och kan det bli sideshore?
    /Magnus

  • mag

    Medlem
    9 april, 2001 vid 20:48 som svar på: Tylösand

    I pålandvind kan det vara jobbigt med vågor, strömmar och shorebreak.Speciellt över 10 m/s. Tänk på att det är förbjudet att surfa i södra delen bland alla badande. Akta dig även för revet mitt i viken. Prova Västra stranden inne i stan vid bassängbadet om det blåser järnet, eftersom det är betydligt snällare vågor och strömmar där. Väst till ost vindar. Svälj dock inte vattnet som tidvis kan vara dåligt för magen.

  • mag

    Medlem
    22 oktober, 2000 vid 21:18 som svar på: Löjligt bra dag på Öckerö!!

    Undrar jag som alltid kör söderut för vågor.
    /Magnus

  • mag

    Medlem
    21 september, 2000 vid 19:37 som svar på: Diamond head?

    Stämmer bra. Ett ganska “snällt” rev, dock bra tryck i vågorna. Så akta masten vilket inte jag gjorde. Bom och mast blev kapade. Kan vara byig vind mellan 5.6 och 4.5 inom en minut. Men mindre än 4.7 behöver du inte ta med. En hyfsat stor vågbräda kan också vara bra. När det är sol blåser det pga geografin.
    Aloha!!

  • mag

    Medlem
    28 maj, 2000 vid 07:13 som svar på: Väder och vind på favoritstället med sms

    Du låter som en god samhällsmedborgare! Jag önskar dig all lycka och framgång i livet och i din strävan att göra Sverige till ett surfvänligare samhälle!
    Lycka till!
    /M

Sida 164 av 164
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums mag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.