Forumsvar skapade

Sida 59 av 125
  • milkman

Medlem
    18 september, 2008 vid 09:05 som svar på: Borgmästarefjärden, Karlskrona?

hihi.. Fint 🙂
    Det är lugnt, jag skulle också mörka sigmaformen. 🙂

• milkman

Medlem
    18 september, 2008 vid 08:25 som svar på: Borgmästarefjärden, Karlskrona?

Och att fåglarna ska hålla sig någon annan stans! Bra, för då är ju fågelskådarna också ur vägen.

• milkman

Medlem
    18 september, 2008 vid 08:24 som svar på: Borgmästarefjärden, Karlskrona?

Det är tur också att det tydligt framgår att man kan kita åt båda hållen, och lixom slipper gå iland och runt. 🙂

• milkman

Medlem
    18 september, 2008 vid 08:22 som svar på: Borgmästarefjärden, Karlskrona?

Jag gillar speciellt gubben som kitar, och linjen han håller.

• milkman

Medlem
    10 september, 2008 vid 21:01 som svar på: Dela bil borrby fredag..

@ä-holm 498695 wrote:

fan har ingen kite som funkar i 12m/s….

Tror vi kommer dit med Surfbussen och kör lite demo. Bara passa på att testa grejjor som funkar 🙂

• milkman

Medlem
    10 september, 2008 vid 13:24 som svar på: val av kite

HAHA! Datorn har altid rätt!

• milkman

Medlem
    10 september, 2008 vid 06:10 som svar på: En till nybörjare behöver hjälp…

I stand corrected.

• milkman

Medlem
    9 september, 2008 vid 19:50 som svar på: En till nybörjare behöver hjälp…

@RtotheG 498310 wrote:

På vissa ställe kunde man se igenom brädan .

sjutk skön bräda men nice känsla men hållbarheten –

Jag antar att du inte pajjat någon sån bräda då? Jag har aldrig hört att dom skulle gå sönder mer än andra. Det finns gott om riktigt tunna brädor som både är asbra och håller.

• milkman

Medlem
    9 september, 2008 vid 19:37 som svar på: vilken kite ska jag ha ,nybörjare

Ojj.. Spännande att läsa exakt hur din hjärna tänkte just i ögonblicket du skrev detta.

• milkman

Medlem
    9 september, 2008 vid 18:23 som svar på: lämpliga plaströr till kicker?

Du hittar en variant på en VVS firma.. Eller vanlig byggmarknad.

• milkman

Medlem
    9 september, 2008 vid 18:13 som svar på: val av kite

Äh.. om du inte kan bestämma dig ändå så kika på Nobile drakarna också. Billiga som fan i vår REA.
    f0b43bac506a5406e6c8f9b02ac7ad95.jpg
    Hela realistan i denna PDF:en
    (om länkningen inte funkar så får du klicka dig fram http://www.kitekraft.se )

• milkman

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:33 som svar på: hur tight (läs baggy) ska en torrdräkt vara?

@sourra 498054 wrote:

Ja. Cool. Bara att peta in Kriss-Kross i lurarna, sen är man down med kidsen.

Hmm.. Var inte Kriss-Kross när jag VAR dom där kidsen?

• milkman

Medlem
    8 september, 2008 vid 20:15 som svar på: hur tight (läs baggy) ska en torrdräkt vara?

Vill ha! Sjukt snygg.

• milkman

Medlem
    8 september, 2008 vid 18:03 som svar på: 1+1 = 3 Kan någon förklara.

Angående Adjustern på sidolinorna skall de sitta factory default i sånt fall. Det är lätt att hitta läget för det sitter en söm som visar att man trimmat rätt. (typ mitt emellan ute och inne)

Haha. Jag är med på att spekulera i vad Nic menar egentligen. Nu börjar jag:
    Jag tolkade honom som att bommen är i max depower, altså längst upp. Och att trimmen är max utsläppt. Så menade jag i alla fall. 🙂

Krya på dig.

• milkman

Medlem
    8 september, 2008 vid 12:38 som svar på: 1+1 = 3 Kan någon förklara.

Hmm.. Det ska vara samma på alla modeller Joel.
    Men Nic säger ju att bommen ska vara max depowrad för att dom ska vara lika långa (motsatt till vad jag kommer ihåg då – men jag har väll fel helt enkelt). Depowersträckan är ju typ 3dec så det stämmer ju med dig, då är ju alla överens 🙂
    Då borde det väll vara lika lätt att kolla längden fast man får hänga i CL istället för i bommen då?

(för övrig sitter jag i bussen i fetregn och 6,5m/s vind utanför. Så där så det knappt är värt att gå ut i vanliga fall – å nu regnar det. Vetifan hur jag ska motivera mig. Lite uttråkad med andra ord)

Sida 59 av 125
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA