mjersen
@mjersen
•
Ansluten sep 2004 •
Aktiv 8 år sedan
Forumsvar skapade
-
vacker! fan va sjukt att jag precis satt o lyssna på det soundtracket från pulp fiction när jag tryckte på inlägget
-
Matte_C wrote:jag har riggat en 5’e till min eh-bom och det funkar bra. tog en gammal lina och använde som femte. kan ta en bild på det nästa gång om du inte blir hjälpt av länken ovan.
/Matte
gytt! hade vatt fint med en bild så ja får se hur du har gjort -
ligger inte rekordet på typ 42knop?
-
var får man tag på en enstaka lina?
-
-
pjoter wrote:Kanon de. då hoppas jag att jag fått upp den nya feta kiten i luften.
va har du nu tjakkat för nått?? -
JohanW wrote:kalle ha du o martin anmält eer?
jipp de har vi.. du ska med -
fina grejer! vem e på i morgon? jag e där vid 11 tiden
-
Eddie wrote:Aha… tänkte väl att jag inte söp så hårt att jag fått parasolminneslucka 😉
Jag tror att det är bättre att flyga ner utan boende och ordna det på Antiparos?
hehe, ja den där ouzon va bra billig.. han sa det på kitecentrat i pounda med att han fixar boende o sånt till en om man tar en en flygstol dit. får väll bli det nästa gång då -
Eddie wrote:Var fanns parasollena?
Såg inte ett enda under min vecka….
Var kiteade ni?
Pounda?
vi åkte dit ospec o hamnade i den lilla fiskebyn piso livadi. så den första dagen va vi helt vilsna o åkte till new golden beach (den med parasollerna), som tur var så blåste det sydliga vindar de första dagarna så alla kitare var på den stranden, men sen i slutet på veckan när den beryktade ”meltemin” kom så blev det kite på pounda. -
Eddie wrote:mjersen wrote:hur e priserna om man ska ta sig runt på ön med taxi eller buss??
Buss kostar nada… vadå dra runt föresten?
Varför?
Antiparos har allt… menar du att du skall se grejor å så?
Löjligt!
ja museum o kyrkor o sånt.. nä men vi åker ospec så vi vet ju inte var vi hamnar på ön, ser ut att bli en bra vecka för övrigt! -
fan va gött! nu drar jag o kalle till paros på lördag! hoppas vi får det lika nice som ni!
-
pjoter wrote:stellan, läskigt! tur de inte var värre iaf!
Lina, de var dit man skulle åkt alltså, i habo va vädret helt kass.
vi skulle ha stannat i skanör, det va ju grymt bättre än i habo..