mrmille
Forumsvar skapade
-
fin bild
är det mig du ritat av?ungeför samma kroppsbyggnad där

-
mrmille
Medlem27 april, 2005 vid 19:55 som svar på: Kite semester i sverige… tips på camping ställenPå gotland finns det massor
Dock är det ofta rätt fullt med badapor. Fårö har vissa fördelar med ett par stränder som täcker alla vindriktningar. Blåser det bra på en strand är alla semestrare på andra sidan ön =) -
Svar till:
Aha.. den har jag sett, så han lägger kiten med tuben mot vinden alltså. sedan ställer han sig 90* från vinden och lauchar alltså?
[/ QUOTE ]
Jo, annars lär det bli åka av…

-
Svar till:
Annars kan ni juh ta denna svenska budgetvariant…
Kristoffer Magnusson, en skrämmande man.
[/ QUOTE ]
hahahahha, hohohohoho

-
femte linan…
Gjorde en video på detta för ett bra tag sen. Kolla
http://ftp.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=620&sort=2&cat=511&page=1=)
-
Jo, det är faktiskt värt att prova lösa ut det ett par gånger med flit. Så man lär sig hur det funkar och framför allt om det funkar =)
-
Kan inte du heller sova?
-
de där är ju fan jag
fett
Bilden måste nog vara tagen 13/8-2004
-
Proffsigt.
Koppla en webbkamera till den så är den komplett! -
Fin tall, jättefiiin!
Det som ser ut att funka är nog snarast vadstenauppe. Eller Frollicspotten 8km väst om vadstena. Vet inte hur det kan va nere i västervik då?
Öland ser tvärdött ut :/ -
annars kopplar du ihop dessa
UDC Summit
IR modul till summitIrmodulen kan ju sättas på förlängingskabel så räckvidden blir nog rätt bra om man vill =)
-
är det kablen eller vindmätaren du letar efter? =D
tror inte att någon av de mindre mätarna har möjlighet att kopplas externt ännu. Väderstation blir ju nästa steg. Kolla art-nr 32-8709 på http://www.clasohlson.se/
Antar den är baserad på com interface (dbf9) men det finns adaptrar till usb för dem
-
Vi brukar använda jordskruvar, sånna man använder för att koppla fast hundar i marken. Där hookar vi i bromslinorna eller leachen till dem och vecklar sen ut kiten.
I normala fall tar man inte bort linorna på en foil utan låter dem alltid sitta kvar.