ola_p
Forumsvar skapade
-
Å så stänger vi denna tråden till den 25te…
-
nästan, det svarta ser ut att innehålla både 55 knop (en triangel+kort streck) och 60 (triangel) knops markeringar. Min gissning är således att svart är 55+.
-
Det äv väl bara att trycka in en plugg så blir det tätt. Eller fylla med någonting. Det finns gott om produktionsgrejer som inte är helt täta heller, så det är nog inget större problem.
-
Det beror lite på hur kurvan i bommen ser ut, och lite annat sånt. Äre en gammal sunk bom så är det ju bara att testa.
Kolla bara att du fortfarande får in bakstycket i bommen.. Iofs kan man ju kapa det lite också.
-
Schyssta bilder.
Det ser dock ut som bilderna är överskärpta, titta på halona som är runt ex. vis gubben mot himlen. Är det kameran som skärper så hårt, eller har du tagit i lite mycket i efterbearbetningen?Sen så blir ju skillnaden på kameror mycket mindre när bilderna är så kraftigt nerskalade, mest intressant blir det ju eg. när tittar på, och jämför bilder i 100% skala.
Hade varit intressant att se ett utsnitt av en av bilderna i 100%.
-
Ruggigt bra!
-
Neråtsvängd tail..? låter ju rätt sjukt.
-
det tråkiga är ju att man inte kan byta själva jointen när den börjar ge sig…
-
Ola H. – grym vågseglare, laddar hårt mot läppen
Mag – Laddar ofta fina airials, inspirerande
Staffan (S..) – Grymt ladd på hoppen
Jonatan – Laddar högt och stort på sida framåtar, högre och större än vad jag brukar göra (så knäckte han ju en bräda i somras också). Vågridningen börjar också se riktigt bra ut, sett en del kalasfina träffar senaste gångerna i åsa.
Fidde – Gött ladd, ponch, överroterade bakåtar. Och snackar om att det borde vara möjligt att göra vulcan into framåt.. 😀 -
Kor e väl söta, eller vad säger du frippe? 😉
Du är inte sugen på en fin liten vågis?
-
Jag är nöjd med mina PL vantar, har själv inte haft några problem med kramp.. Kör medium och har väl normalstora händer, brukar hamna på m/l på handskar normalt sett.
-
Uj vad fint det där såg ut… Kan du hinta om vad som krävs för att det skall se ut sådär..?