ola_p
Forumsvar skapade
-
iPodarna känns defentitivt rätt robusta, särskilt shufflen och nanon som är flashbaserade, med ett sånt fodral så kan man nog vara ganska lugn.. Vet att jag såg nån sida med en misshandlad nano, den dog slutligen av en slägga, men hade innan dess varit både tappad och överkörd ett antal gånger, rätt repig var den ju men…
-
Fast något opraktiskt kanske… ett svart segel kan väl må halvbra av mycket sol…
Och skall man vara petig så är det iPod och inte Ipod som är den korrekta formen, om man nu skall vara petig.. 😉 http://www.apple.com/se/ipod/ipod.html väcker ju faktiskt ett lätt habegär, framförallt nanon som är så sjuuukt liten.
-
alexasu wrote:jävligt bra fråga. Känns som om ska i folkmun blivit allt som går i baktakt och inte låter som reggea.
Dessutom så bör du läsa dig stava, reggae, och inte ”reggea”.Kan inte nån insöad baktaktskännare ge oss en genomgång av de olika genrer som kan räknas in under baktakt..?
-
Jag tycker själv att det är bra att handlare svarar på frågor, och finns på forumet. Surferboy är defenitivt inte ensam om att vara handlare på forumet och det finns många fler som är inne och skriver och promotar sina produkter. Vilket i de flesta fall sköts snyggt å fint och någotsånär sakligt, utan smutskastning av andra märken.
Men besked om att saker har kommit in i lager och liknande bör i min mening kunna skötas via nyhetsbrev och via företagets hemsida. Någonstans måste det finnas en gräns för vad som är ok. Jag tycker den går ungefär här, om någon frågar hur det står till med tillgången, är det naturligtvis ok. Men jag slipper helst trådar om att det har kommit en leverans till en handlares lager.Åsikter?
-
ola_p
Medlem25 januari, 2006 vid 13:39 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)Vill du ha en billig 400 mast så har jag en north med 50%kol till salu…
Även om 430 är det logiska valet till dina segel, så kan du ju köpa både och, och lägga pengarna på 430an, där dom gör mest nytta..
-
Till marocko så verkar det vara max 23kg packning, vari surfprylarna räknas in. Mao, har du packat 23 kilo surfprylar så får du betala övervikt på resten av packningen. Tror att det skulle bli ca 2000:- per person.
-
Kan ni inte använda er egna sida för att meddela lagerstatus..?
-
Om du tycker kollektivtrafiken i stockholm är dålig så vill du inte veta hur det är här…
-
Bouldring (och sport) är väl hyggligt dynamiskt, men det är ändå rätt mycket statiska belastningar. Men, man blir ju iaf inte sämre tränad av klättring än av soffliggande…
För min del har det mest blivit trad, lite sport å så mestadels bouldring inomhus. -
Eller så sätter man helt enkelt contour stropparna i största läget å trycker in foten ordentligt. Funkar kanon, inga större behov att spreta med tårna bara för att häva en spinout.
-
ola_p
Medlem22 januari, 2006 vid 21:26 som svar på: Jaaaaa då har man hamnat i ett djungelvrål (rdm förlängare?)Det är väl inte så att dom är skräp, och det är möjligt att dom blivit bättre på senare är… Men dom hade iaf tidigare sjukt små rullar, kass passform på justeringsringen, elak cleat å lite andra små detaljer… Streamlined gör ju grymma beslag, som sitter på bland annat liberty, kelapro, streamlined och ytterligare något/några fabrikat.
Rubriken redigerad för tydlighet.
-
Framförallt framstropparna, lite bättre sprid än vad som oftast är standard är rätt gött. Blir lättare att lägga fram vikten ordentligt när man står bredbent.
-
Jag kan också ställa upp på att filma, har värsta fetinghålet i min dräkt å den nya har inte kommit än….
Stekhet vart väl på fredagen å kelvins på sticky på lördagen, eller? -
Å andra sidan så är öppna tumvantar en rätt kass variant, då man får massor av vatten i dom, tillskillnad från fingervantar. Tycker själv att öppna fingervantar är varmare än öppna tummvantar.