ola_p
Forumsvar skapade
-
Är det inte CC som plåtat den? Har för mig att den ligger på hans fotosida..?
Själv hade jag tänkt göra texten vid avataren mindre… Börjar du bli gammal? -
ola_p
Medlem21 december, 2005 vid 19:31 som svar på: köp/sälj bilderna längst upp visas inte i FirefoxJag får också en trasig bildsymbol i safari.
-
Du postade det inlägget kl 19.56 idag, står i den blåa listen ovanför ditt namn.
-
Den dricker inte helt onormala mängder olja iaf. Drar dock bra med soppa tycker jag, kan ju vara det då… Går dåligt både varm å kall.
-
Den versionen som cirkulerade på DC var ju riktigt sunkig kvalitet på…
Kan dom inte ge ut en dvd version av den.. Hade varit grymt, tillsammans med polakow, endless summer filmerna och kanske nån annan fin gammal rulle… Hade jag lätt köpt.. -
Kolla gärna det, hade varit fint att veta… Vår buss går ju rätt illa för tillfället..
-
I en klibbig tråd tillsvidare, misstänker att steffo ordnar upp detta så småningom.
-
Jester wrote:Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…
SÅ bra, tack Jesper, det var det roligaste jag läst idag, och nu ska jag sova. tack å gonnatt. -
At rensa cookies å markera allt som läst verkar ha en viss effekt iaf.
-
Moahahahhahahahahha!
Dom som inte känner någon av oss kan väl bara återgå till att läsa konfen istället…
-
Feeda framåtar!:cool: