Forumsvar skapade

Sida 144 av 299
  • ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 19:54 som svar på: Användarnamnet

Är det inte CC som plåtat den? Har för mig att den ligger på hans fotosida..?
    Själv hade jag tänkt göra texten vid avataren mindre… Börjar du bli gammal?

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 19:31 som svar på: köp/sälj bilderna längst upp visas inte i Firefox

Jag får också en trasig bildsymbol i safari.

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 19:03 som svar på: Användarnamnet

Vilka namn och vart menar ni?

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 19:03 som svar på: Var e visa allt???

Du postade det inlägget kl 19.56 idag, står i den blåa listen ovanför ditt namn.

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 18:56 som svar på: Rösta

Jag kan ge det en chans iaf, bara det finns nått att pilla med, och nånstans där jag kan vara inne å pilla i CSSerna..

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 14:19 som svar på: Ojämn gång, T4a fr. 91, bensinare

Den dricker inte helt onormala mängder olja iaf. Drar dock bra med soppa tycker jag, kan ju vara det då… Går dåligt både varm å kall.

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 13:54 som svar på: R I P filmen ?

Den versionen som cirkulerade på DC var ju riktigt sunkig kvalitet på…
    Kan dom inte ge ut en dvd version av den.. Hade varit grymt, tillsammans med polakow, endless summer filmerna och kanske nån annan fin gammal rulle… Hade jag lätt köpt..

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 13:34 som svar på: Ojämn gång, T4a fr. 91, bensinare

Kolla gärna det, hade varit fint att veta… Vår buss går ju rätt illa för tillfället..

• ola_p

Medlem
    21 december, 2005 vid 11:12 som svar på: Rösta

Jag gissar på att jag pillar ihop en egen css när nya skinet e på plats, för att få till lite läsbarhet och lite andra småsaker som stör mig…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:40 som svar på: Billigt?

Två parasollstänger?

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:36 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

I en klibbig tråd tillsvidare, misstänker att steffo ordnar upp detta så småningom.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:34 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf
    Jester wrote:
    Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…
    SÅ bra, tack Jesper, det var det roligaste jag läst idag, och nu ska jag sova. tack å gonnatt.
  • ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:23 som svar på: Lästa meddellanden visas som olästa

At rensa cookies å markera allt som läst verkar ha en viss effekt iaf.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:21 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

Moahahahhahahahahha!

Dom som inte känner någon av oss kan väl bara återgå till att läsa konfen istället…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 22:17 som svar på: Bilder från Jeri, Brasilien

Feeda framåtar!:cool:

Sida 144 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA