Forumsvar skapade

Sida 155 av 299
  • ola_p

Medlem
    4 november, 2005 vid 16:51 som svar på: Haby – Kungshamn blir riktigt gottit imorgon.

Blir haby verkligen bra? Blir det riktig vågsegling eller är det bara bump å jump segling?

/ola, som tänkte dra till åsa imorgon…

• ola_p

Medlem
    4 november, 2005 vid 12:36 som svar på: Ny på forumet och i sporten!

Nä, jag hade bara tråkigt..

• ola_p

Medlem
    3 november, 2005 vid 17:47 som svar på: Nån som vet hur man blir AD?

bland annat hdk har en bra utbildning, inte så lätt att komma in på dock…
    http://www.hdk.gu.se/

AD blir du inte på en gymnasieutbildning, men det finns inget som hindrar att du får jobb efter gymnasiet om du är duktig.

• ola_p

Medlem
    3 november, 2005 vid 17:09 som svar på: Ny på forumet och i sporten!

Svar till:

Hej alla!
    Hur fungerar detta forum?

[/ QUOTE ]
    Inte alls, om du inte flushar kakan och jigglar med scsi porten. Då kanske nått händer, förutsatt att du inte kortslöt alpha kretsen.

Svar till:

Är det något bra?

[/ QUOTE ]
    Inte en chans, det suger riktigt hårt. Riktigt riktigt apkasst.

Svar till:

Har precis börjat och vill veta så mycket som möjligt om sporten, så jag hänger nog runt här och kollar…

[/ QUOTE ]
    Kul för dig.

tongue.gif tongue.gif grin.gif

(Det är rätt uppenbart hur det fungerar, typ som alla andra forum. Bra är väl beroende på användaren. Surfa e gött, det ska man göra)

• ola_p

Medlem
    3 november, 2005 vid 14:54 som svar på: Hoppsan.. jag är visst ledig imorgon

Gött.. Jag drar nog också ner… Lejet?

• ola_p

Medlem
    3 november, 2005 vid 14:43 som svar på: Hjälp mig Dr Phil!

bortskänkes har vi ju faktiskt redan…

• ola_p

Medlem
    3 november, 2005 vid 14:35 som svar på: DMI på wap

tcl script var det va?

Jag kanske har möjlighet att lägga upp det, ska kolla.

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 21:04 som svar på: Repost men jävlar vilken våg!!nu med funkis länk!!

Ja

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 15:38 som svar på: Vulcano på plattvatten, hur?

Som basse säger så är det givetvis oerhört viktigt att titta runt tricket, precis som med alla andra moves.
    Och ja, jag menar att man ska stopa ner nosen, givetvis måste man sätta lite snurr på det, men med nosen i så kommer sista biten ganska naturligt.
    Att ha framhanden längst fram på bommmen underlättar massor när man ska byta grepp, dvs. sätta dom.

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 08:25 som svar på: Vulcano på plattvatten, hur?

poppa, och snurra på nosen av brädan… Man behöver väldigt lite höjd egentligen, funkar bra att snurra runt dom på nosen istället för hoppa runt dom.

• ola_p

Medlem
    31 oktober, 2005 vid 08:21 som svar på: Mastfunderingar

Jag har för mig det var så att ezzy masterna från början var nästintill identiska med PX, men sedan bytte de till Nolimitz fabrik, men behöll böjkurvan de hade, mer eller mindre iaf…

• ola_p

Medlem
    30 oktober, 2005 vid 19:55 som svar på: Mastfunderingar

Svar till:

Svar till:

Ezzy master är egentligen No Limitz.

[/ QUOTE ]

Med annan böjkurva.

[/ QUOTE ]

Som ligger rätt nära PX.

grin.gif

• ola_p

Medlem
    29 oktober, 2005 vid 08:23 som svar på: Torö idag onsdag

Grym rulle!! Mer sånt…

Det börjar ju luta åt att man får åka tvärs över sverige någon gång och smaka lite torösten.. laugh.gif

• ola_p

Medlem
    28 oktober, 2005 vid 09:21 som svar på: Dagens lärdommar…

Tja, åsa inre kan vara lite spännande ibland… Dock högvatten, så det var ju förhållandevis lättseglat.

• ola_p

Medlem
    26 oktober, 2005 vid 20:13 som svar på: Dagens lärdommar…

Dagens lärdom för min det är att man inte ska segla in i stenar när man bottensvänger på åsas inre rev. Min bräda saknar numera en hel del färg längs railen.. men annat än färgskrap blev det inte, imponerande. laugh.gif

Sida 155 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA