ola_p
Forumsvar skapade
-
Blir haby verkligen bra? Blir det riktig vågsegling eller är det bara bump å jump segling?
/ola, som tänkte dra till åsa imorgon…
-
Nä, jag hade bara tråkigt..
-
bland annat hdk har en bra utbildning, inte så lätt att komma in på dock…
http://www.hdk.gu.se/AD blir du inte på en gymnasieutbildning, men det finns inget som hindrar att du får jobb efter gymnasiet om du är duktig.
-
Svar till:
Hej alla!
Hur fungerar detta forum?[/ QUOTE ]
Inte alls, om du inte flushar kakan och jigglar med scsi porten. Då kanske nått händer, förutsatt att du inte kortslöt alpha kretsen.Svar till:
Är det något bra?
[/ QUOTE ]
Inte en chans, det suger riktigt hårt. Riktigt riktigt apkasst.Svar till:
Har precis börjat och vill veta så mycket som möjligt om sporten, så jag hänger nog runt här och kollar…
[/ QUOTE ]
Kul för dig.

(Det är rätt uppenbart hur det fungerar, typ som alla andra forum. Bra är väl beroende på användaren. Surfa e gött, det ska man göra)
-
Gött.. Jag drar nog också ner… Lejet?
-
bortskänkes har vi ju faktiskt redan…
-
tcl script var det va?
Jag kanske har möjlighet att lägga upp det, ska kolla.
-
ola_p
Medlem31 oktober, 2005 vid 21:04 som svar på: Repost men jävlar vilken våg!!nu med funkis länk!!Ja
-
Som basse säger så är det givetvis oerhört viktigt att titta runt tricket, precis som med alla andra moves.
Och ja, jag menar att man ska stopa ner nosen, givetvis måste man sätta lite snurr på det, men med nosen i så kommer sista biten ganska naturligt.
Att ha framhanden längst fram på bommmen underlättar massor när man ska byta grepp, dvs. sätta dom. -
poppa, och snurra på nosen av brädan… Man behöver väldigt lite höjd egentligen, funkar bra att snurra runt dom på nosen istället för hoppa runt dom.
-
Jag har för mig det var så att ezzy masterna från början var nästintill identiska med PX, men sedan bytte de till Nolimitz fabrik, men behöll böjkurvan de hade, mer eller mindre iaf…
-
Svar till:
Svar till:
Ezzy master är egentligen No Limitz.
[/ QUOTE ]
Med annan böjkurva.
[/ QUOTE ]
Som ligger rätt nära PX.

-
Grym rulle!! Mer sånt…
Det börjar ju luta åt att man får åka tvärs över sverige någon gång och smaka lite torösten..

-
Tja, åsa inre kan vara lite spännande ibland… Dock högvatten, så det var ju förhållandevis lättseglat.
-
Dagens lärdom för min det är att man inte ska segla in i stenar när man bottensvänger på åsas inre rev. Min bräda saknar numera en hel del färg längs railen.. men annat än färgskrap blev det inte, imponerande.