ola_p
Forumsvar skapade
-
Jag kan inte windows så väl (inte alls typ) men jag får rysningar varje gång jag kommer i närheten av IE…

Har inte en susning om vad som orsakar dina problem. Men jag hade nog testat att installera en ny version av mediaplayer. -
Liqiusole blir ganska halt kan vara värt att notera…
Ska man bygga på en sula ska man nog strössla i nått mysigt gummi… -
Testa firefox knatte!
IE är den skräpigaste webbläsare som någonsin gjorts, och löser inte det problemet så ligger nog felet i windows, som är det skräpigaste operativsystem som någonsin gjorts!
Nae, men skämt å sidå så tycker jag att man iaf ska ge firefox en chans… IE stöder inte tabbar, bara en sån sak…
Hoppsan, åter till ämnet…
Filmsidan ser grymt lovande ut..
Men lite på gränsen till svåröverskådligt, men det ger väl sig så småningom. -
Testa VLC.
http://www.videolan.org/vlc
Klarar allt och lite till -
Inte för att jag är övergrym på framåtar men…
Ungefär så här gör man en framåtloop:
Flytta bak greppet, framhanden en decimeter och bakre ska du flytta 3-4 decimeter bak. vilket känns jätteskumt men det gör grym skillnad.
Slöra ner i vind och hitta en lämplig våg. satsa på att hoppa längs med vågen, det är bättre att göra en låg på djup slör än en hög på halvind.
Hoppa, skota utav bara helvete, ta så du spricker, å sen skotar du ytterligare lite till. Dra upp brädan under röven, så blir rotationen mer rätt och snabbare.Att landa på prylarna är inte nått att oroa sig för så länge man faller av ordentligt. Sitta kvar i fotstropparna, sitter du bara bra så ska det inte vara nått problem.
Ut å ladda järnet!
Framåten är cool. -
Jag hade nog spanat efter en tre chippare med 20x zoom…
Det ryktas om att vi snart kommer att få ett par HD kameror till skolan. dom skall få åka ut å filma lite surf nån gång hade jag tänkt så ska ni få se resultatet sen… -
Är det varmt så kan man ju alltid köra utan, om man trivs med det, personliga preferenser, en del vill ha skor andra inte.
Annars om man misstänker att man kan råka ut för dåligt grepp på brädor eller elakheter på botten så felar absolut inte ett par lågskor.
Personligen så tycker jag prolimits lågskor är riktigt grymma. Tunn och go sula som stannar där den skall vara under foten. -
Ser ut prototyp tycker jag….
Väldigt vitt och samma pads som föregående år?Hoppsan vad långsam jag var…
Slalombrädan var ju klart cool dock.. -
Sitter också på en mac…Dvs. wmp blir bara skit.
Ingen som har lust att koda om filmen till mpg eller mov? -
Apråpå webbläsare så får jag ta å slå ett slag för firefox… Spöar IE rejält!
Snabbare, säkrare och snyggare…
http://www.mozilla.org/products/firefox/ -
Hade tänkt komma, men…
Fy fan för influensa!!!
-
Det är ju inte helt ovanligt att det finns ställbara filter på slutstegen, å då slipper man fundera på delningsfilter.
Och som sagt ovan så ska man nog hellre satsa på ett hyffsat ordentligt steg och lite mindre basar, är min teori.
För att kolla hurpass mycket kräm det egentligen är i slutstegen skall man nog ta en kik på effektkuberna för dom man kikar på… -
Det beror på hur långa brädor man har…

Skulle tippa att gränsen går vid cirka 240-245cm, kanske kan ta å mäta upp den någon dag, det beror ju lite på om man kan låta dom sticka förbi kanten eller om man har ett lastgaller.