Forumsvar skapade

Sida 220 av 299
  • ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 13:26 som svar på: seriöst….

Haha… fyfan alltså… sjuka priser, bör brännas eller skänkas, möjligtvis.. smirk.gif
    Fast snygga var dom ju… Det börjar bli dags för lite retro… Tänk att komma till apel i en sån…

• ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 12:58 som svar på: Winterboard finsk storsatsning till fluga. säljes

Du ska inte till västkusten ngn gång?

• ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:25 som svar på: Vurpa = Roligt

Sista hoppet sparkar röv… cool.gif

• ola_p

Medlem
    1 juni, 2004 vid 08:19 som svar på: 32.5cm förlängning

Är seglet sytt för en längre mast än vad man stoppar i så känns seglet åtminstånde ganska anorlunda (inte alltid till det sämre). Pga annan styvhet och böjkurva. Det bästa är att testa, längden på förlägningen är inga problem alls, men det bästa vore att testa seglet på den kortare masten och se att det känns ok…

• ola_p

Medlem
    30 maj, 2004 vid 19:21 som svar på: Kastfallsskydd

Svar till:

Hur bra fungerar egentligen kastfallsskyddet som sätts på bommen??

[/ QUOTE ]
    Inte alls om det inte är lång bräda/låg bom, kolla vart bommen hamnar om du lägger masten framåt… isf kan man sätta en mastvadering under bommen, eller klistra på ngt mjukt på nosen, eller köra med deviatorgrejer…

• ola_p

Medlem
    30 maj, 2004 vid 19:19 som svar på: nosskydd???

Sluta träffa nosen!
    Det går faktiskt, men innan man lärt sig så finns det jez knob och the deviator att välja på, aldrig använt något dylikt, men det bör fungera, observera dock att i vissa fall så har mastboxar slitits sönder med deviatorn… Annars kan man limma på en bit rör isolering eller nått sånt…

• ola_p

Medlem
    28 maj, 2004 vid 11:24 som svar på: Inreda bussen (T4 kort)

uppkörning om drygt en månad… 30/6… crazy.gif alltid ngt även om det känns onödigt långt bort…

• ola_p

Medlem
    28 maj, 2004 vid 11:21 som svar på: Inreda bussen (T4 kort)

Nja, jag tror det ska gå att få till, vi har kört 6st brädor samt allt annat skräp med fyra personer. så omöjligt ska det inte vara.

Och adde, jag tror faktiskt inte jag vill byta mot peugeoten… blush.gif trot det eller ej…

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 17:11 som svar på: exocet 2005 wave/slalom brädor: finns redan nu!

Förmodligen, men en bräda som inte bär mer än 5.3 känns som den borde väga mindre, bredden till trots. Men snygga är dom…

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:39 som svar på: exocet 2005 wave/slalom brädor: finns redan nu!

Ser klart läckra ut, men håller med om att det verkar lite tunga…

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:35 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Om du menar sm helgen så var det inte mkt till vind… frown.gif

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 16:21 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Staffan, hade du plats i bussen eller?

• ola_p

Medlem
    27 maj, 2004 vid 13:19 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Lördag:
    Rtavn543.gif
    Rtavn545.gif
    Söndag:
    Rtavn723.gif
    Rtavn785.gif

Ser kanske inte extremt lovande ut eller?

• ola_p

Medlem
    26 maj, 2004 vid 19:09 som svar på: Spinnout

Testa mer nedhal, hänseletamparna längre bak och bommen högre upp. Sen gäller det att lägga ordentligt med vikt i selen…

• ola_p

Medlem
    26 maj, 2004 vid 13:19 som svar på: Ärliga svar om brisen på Haga Park önskas!

Jag är sugen att hänga på, om inte avresan är för tidigt på fredagen…
    Självfallet förutsatt att det verkar bli vind…
    Slå mig en signal om det verkar bli ngt så får jag försöka ordna ner mina grejer till gbg ocskå isf…
    /Ola 0708 697 115

Sida 220 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA