Forumsvar skapade

Sida 232 av 299
  • ola_p

Medlem
    4 mars, 2004 vid 09:12 som svar på: Ska göra en film, om vad?

Ja, helt klart, man måste bara hitta nån av dom att intervjua, kan man hitta nån i gbg?
    Ideen e bra, funderar bara på om jag kommer kunna genomföra den…

• ola_p

Medlem
    4 mars, 2004 vid 09:09 som svar på: Ska göra en film, om vad?

Nackdelen med att göra en w-surf film e att det är ganska tidigt på säsongen… Å så e d ju helt klart så att materialet behövs tidigt, så man kan liksom inte sitta å vänta till sista veckan innan surfvädret materialiserar sig..

• ola_p

Medlem
    4 mars, 2004 vid 08:50 som svar på: Västkust vindsurfare?

Apropå bohuslän, nån som seglat vid bohus-malmön? Vi har varit där å kikat, Vart är brytet? Ligger nått ute vid fyren långt ute i havet eller?
    Vad blire för förhållanden, kan man få sidvind eller?

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:47 som svar på: Så här ser de olika feninfästningarna ut

är det inte så att den ena varianten e lite tjockare än den ena? dvs. man får slipa lite om ska få plats. Eller e det det som e skillnaden mellan classic och us box? och isf är kanske classic är samma som european… confused.gif

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2004 vid 18:36 som svar på: Är det någon som vet vad dessa surford betyder?

Är det spännande att svara på sitt eget inlägg eller? crazy.gif

• ola_p

Medlem
    3 mars, 2004 vid 16:16 som svar på: Västkust vindsurfare?

I Ljungskile brukar vi iaf vara sisådär 3-5 st…(juldagen var det 5 st ute å körde..)

• ola_p

Medlem
    2 mars, 2004 vid 14:24 som svar på: Attitude wave 55?! (2003)

Jo, jag gör nog det…
    Bara lite tveksam till om den tar 5.6, vill (helst) få det bekräftat först men…

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2004 vid 20:02 som svar på: Attitude wave 55?! (2003)

Försent… wink.gif Jag har redan hunnit läsa… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2004 vid 17:43 som svar på: Attitude wave 55?! (2003)

Det e nog så illa så jag slår till.(Grattis Ian du blir nog lite rikare snart) Bara det inte e för meckigt att fixa mjukt under padsen, men man har väl lite tid innan isen släpper iaf.

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2004 vid 16:23 som svar på: Attitude wave 55?! (2003)

Fast så var det ju det där med runda slängar 4000:- crazy.gif
    Måste fixa körkort dessutom, så ekonomin e ju klart begränsad… 7k blir helt enkelt lite för mkt…

Du råkar inte veta hur den funkar med stora segel?

• ola_p

Medlem
    1 mars, 2004 vid 16:11 som svar på: Attitude wave 55?! (2003)

Det låter ju rätt ok, känns det som man skulle kunna köra 5.6 på den? Eller e 5.3 precis på gränsen? Jag e ju lätt, så lite går det ju ofta att tänja på dt..
    Tror du den skulle funka som jag tänkt, eller ska jag leta efter nått som e snäppet större?

Btw. ingen som har koll på hur meckigt det skulle vara att fixa en bräda som mjuknat under stropparna?

• ola_p

Medlem
    29 februari, 2004 vid 16:39 som svar på: Filmer/bilder på kastfall o crasher!

ehhh…
    rätt läcker, men lite klent med tryck… tror att en misslyckad segelduck föranledde detta.

• ola_p

Medlem
    29 februari, 2004 vid 16:36 som svar på: Filmer/bilder på kastfall o crasher!

=)
    Bodydrag gone helt åt skogen!

• ola_p

Medlem
    29 februari, 2004 vid 16:33 som svar på: Var e brudarna

Haha… du e då för rolig rambo…
    (och jag har för lite att göra…)

• ola_p

Medlem
    29 februari, 2004 vid 13:21 som svar på: Hjälp en rookie att hitta rätt!

Svar till:

Kan en Skimbird bräda va ett bra alternativ? Nån som prövat en sån kanske?

[/ QUOTE ]
    Knappast ett BRA alternativ iaf… Försök hitta nått nyare å bredare…

Sida 232 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA