ola_p
Forumsvar skapade
-
Ja, helt klart, man måste bara hitta nån av dom att intervjua, kan man hitta nån i gbg?
Ideen e bra, funderar bara på om jag kommer kunna genomföra den… -
Nackdelen med att göra en w-surf film e att det är ganska tidigt på säsongen… Å så e d ju helt klart så att materialet behövs tidigt, så man kan liksom inte sitta å vänta till sista veckan innan surfvädret materialiserar sig..
-
Apropå bohuslän, nån som seglat vid bohus-malmön? Vi har varit där å kikat, Vart är brytet? Ligger nått ute vid fyren långt ute i havet eller?
Vad blire för förhållanden, kan man få sidvind eller? -
är det inte så att den ena varianten e lite tjockare än den ena? dvs. man får slipa lite om ska få plats. Eller e det det som e skillnaden mellan classic och us box? och isf är kanske classic är samma som european…
-
Är det spännande att svara på sitt eget inlägg eller?
-
I Ljungskile brukar vi iaf vara sisådär 3-5 st…(juldagen var det 5 st ute å körde..)
-
Jo, jag gör nog det…
Bara lite tveksam till om den tar 5.6, vill (helst) få det bekräftat först men… -
Försent…
Jag har redan hunnit läsa…
-
Det e nog så illa så jag slår till.(Grattis Ian du blir nog lite rikare snart) Bara det inte e för meckigt att fixa mjukt under padsen, men man har väl lite tid innan isen släpper iaf.
-
Fast så var det ju det där med runda slängar 4000:-

Måste fixa körkort dessutom, så ekonomin e ju klart begränsad… 7k blir helt enkelt lite för mkt…Du råkar inte veta hur den funkar med stora segel?
-
Det låter ju rätt ok, känns det som man skulle kunna köra 5.6 på den? Eller e 5.3 precis på gränsen? Jag e ju lätt, så lite går det ju ofta att tänja på dt..
Tror du den skulle funka som jag tänkt, eller ska jag leta efter nått som e snäppet större?Btw. ingen som har koll på hur meckigt det skulle vara att fixa en bräda som mjuknat under stropparna?
-
ehhh…
rätt läcker, men lite klent med tryck… tror att en misslyckad segelduck föranledde detta. -
=)
Bodydrag gone helt åt skogen! -
Haha… du e då för rolig rambo…
(och jag har för lite att göra…) -
Svar till:
Kan en Skimbird bräda va ett bra alternativ? Nån som prövat en sån kanske?
[/ QUOTE ]
Knappast ett BRA alternativ iaf… Försök hitta nått nyare å bredare…