Forumsvar skapade

Sida 242 av 299
  • ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 15:43 som svar på: Alternativ till Maui!

Vad får man ha som budget för, säg två veckor, i marocko?? Funderar på om man skulle lägga sommarjobbs pengarna nästa år på en surftripp….

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 15:27 som svar på: BROMMA SKIDSPORT OSERIÖS SKITBUTIK!

Har en north 5/4 dräkt, sen i vintras…
    Funkar hyffsat, MEN superstretchen i knäna har inte hållt så bra, där den gått upp i kanterna, verkar som den inte tål att sys i ungefär… Och jag har haft lite problem med skav på halsen, löst sig med en rashguard. Vatten RINNER in i armarna… dräkten åker upp å stryper en också…
    Annars e den kanon… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 12:53 som svar på: Klurat lite på att leka med en kite i vinter…

Ingen som ser möjligheten att lura på mig lte gammalt junk eller?! shocked.gif wink.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 12:52 som svar på: gran canaria

Fast gc e inge höjdare på vintern ju….
    Min polare är förmodligen nere och har praktik i pozo nåra månader i vinter dock…. Den jäveln…. grin.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 10:15 som svar på: Inomhussurfing

Kanske om man säter en jättefläkt i mitten, så suger de upp dvs. det blåser mot mitten, så har man en rund bassäng, och seglar läng kanten… tongue.gif
    Nää… Fläktar längs kanten som blåser ått samma håll e nog bäst ändå… smile.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 10:03 som svar på: See Peter Volwater win the Soulwave (Internet Vide

Cool…:)

let’s hope for some decent sailing soon… Weeks since last time… frown.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 09:56 som svar på: Väderprognoser Danska/Svenska!

Svar till:

Samma prognosunderlag

De som t.ex. menar att danska prognoser är bättre än motsvarande svenska ska veta att vi använder oss av samma prognosunderlag (ECMWF), även på kort tidsskala (HIRLAM). Men våra danska kollegor har ett betydligt mindre område att bevaka på ungefär samma tid som vi får på oss att täcka hela Sverige vilket naturligtvis gör att man kan gå in och bevaka vädret mer i detalj. På så vis upplevs deras prognoser som ”bättre”. Dessutom är Danmark ganska enhetligt vilket inte är en nackdel.

[/ QUOTE ] smile.gif

• ola_p

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 19:46 som svar på: bränner iväg nårra posts här

Tjoflöjt vilka losers asså… wink.gif grin.gif

jag har tråkigt idag….

Japp, att komma till vår status kräver ihärdigt arbete och tålamod ; ) att däremot göra så här e ju bara på pint tjiv… *bigsmile*

/Pan

-Team R-

• ola_p

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 16:19 som svar på: ser ut som lite surf=)

Det hade blåst fint här idag tydligen, synd att man missade det…
    Får se om det blir nån mer dag, bara d inte blir för ostligt… NO funkar, kanske ONO… lite surfsugen har man blivet.. var flera veckor sen sist…

• ola_p

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 16:09 som svar på: Snösurfing?

Ok… vilken storlek ska man kika på, vilka modeller?
    Vart lär man sig flyga utan att ta död på sig själv och sin omgivning (uppenbar risk för detta verkar det som)?
    Finns det nån som håller på i min närhet? dvs. Ljungskiles omgivning…

• ola_p

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 16:09 som svar på: Är säsongen nu över?

Och därför blir det inte kallare än 4 grader förrän hela vattenmassan är 4 grader hela vägen…

• ola_p

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 08:16 som svar på: Video

Någon som vet hur man får mediaplayer filmer att funka i safari?
    Det e ju så jobbigt att öppna IE….

• ola_p

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 15:28 som svar på: Snösurfing?

jo… det e ju för vågseglingen man lever… tongue.gif Men jag har faktiskt funderat att testa kite som lättvindssysselsättning… När det kulingen tar i kan det dock inte finnas nått bättre än wsurfingen…
    iaf, jag tänkte att kiten skulle få göra intåg på vinterhalvåret först, verkar lite enklare. Mindre kite, mindre kraft liksom…
    jag åker skidor typ två veckor varje år, å e hygglig på det… (Tar mig ner för det mesta, å då snackar vi typ 45° vilket förövrigt e ganska lagom lutning…) Vilket innebär att jag har pjäxor, hjälm etc.
    Hur funkar det med ws selen, den har inge handtag, men det är kanske ok på vintern?
    Vad får man räkna med att hosta upp? kan du skriva mig en liten budget?

• ola_p

Medlem
    18 oktober, 2003 vid 15:19 som svar på: virtual skipper

Jävlig fult e det iaf…
    Skulle det inte vara möjligt att använda virtual skipper med formulagrejer som klass? Kanske läge för att skicka ett par hundra mail å kräva att man kan rejsa formula i nästa version… tongue.gif

• ola_p

Medlem
    17 oktober, 2003 vid 15:55 som svar på: Lättvindskite

Du skriver på windsurforumet, där konfmaster håller till… wink.gif

Sida 242 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA