ola_p
Forumsvar skapade
-
Svart tuv, technisub tror jag det hette….
-
Staffan, du har inte lust att utveckla vindstatistiken lite, hängde inte riktigt med på vilka månader som var ok… Fast jag e ju lite seg i skallen idag också… Läser på prov… 40 sidor + anteckningar.. blää…
-
Det som funkat bäst för oss är riktigt våtdräktslim, köpt i dykbutik.
Liquisole har en liten nackdel, det där med att det är styvt är ingen höjdare för materialet, det blir lätt så att det spricker runt lagningen, och snart är hela dräkten en lagning… -
Svar till:
e det bara jag som tycker det här stället har börjat krylla av gamla vindsurfare???
[/ QUOTE ]
Näää… de e inte bara du… Tror det har å göra med att det itne blåst ordentligt på ett jävla tag… ws forumet kryllar av kitare också…
Hoppsan, jag skulle visst skriva ett svenska arbete… hmm… -
jaja… men lägg upp dom i galleriet så försvinner dom inte med en gång…
-
Inlägg raderat av Ola_P
-
Jo… äldsta grejerna jag har e trots allt inte äldre än 01…
Kanske skulle satsa på det nästa år… Ska ni ner?
Vet inte riktigt när jag skrapat tillräckligt med pengar, men kan tänkas att sista 2-3 veckorna av sommarlovet funkar… å ta ledigt nåra dagar i början sen… Det hade ju varit sååå gött… -
Sen var det väl nån i habo(?) som nästan slog ihjäl sig på en betongpelare…
Verkar vara en farlig sport det där… -
Hmm… det låter helt nästan överkomligt ju… När är bäst att åka, behöver man med sina 65kg införskaffa en 3.5/3.8 också? Freestyle e ingen större mening med har jag förstått iaf…
Egentligen hade jag planerat ny segel å mastlinje samt lite fenor, bommar å så men… Kanske bättre med en månad med paradis..
-
Det är en sidoeffekt av att jag inte fått seglat sen jag köptre min vågis, dvs. inte på ett jävla tag……

Sen e de små kitarna ganska roliga att läsa ibland… å jag har inte skrivit mer än tre fyra inlägg här….
Å vad gör du här isf???
-
9-15 på en höft…
Inte riktigt exakt, men funkar ungefär att dela med två… -
Ser GRYMT ut…
-
HAHAHA… hoho… Smidigt gjort… Har inte råkat ut för det än… men det kommer kanske nån dag…
-
Ok ok, här e haken…
Fattig som man e (köpt två brädor i höst, sammanlegat 13k..
) så e BILLIGT mitt ledord… Altså billigt på riktigt, jag e mest sugen på att testa lite… Köra nån gång nu i vinter, e det kul så e man fast sen ju. Så inte för många kronor liksom… kikade på http://www.kitesurferen.dk/market/buysell.php?marketid=5&type=3 och det billigaste där e det som käns ok att lägga ut…
Varför inte äldre än 2002 då?
Vilken storlek e lämpligast, om man bara ska ha en kite? ska jag köra sommaren sen så e det ju bara lättvind, typ 7 meter å mindre… kan tänkas att samma gäller på vintern, blåser det för mkt så åker man skidor nedanför trädgränsen istället…