Forumsvar skapade

Sida 241 av 299
  • ola_p

Medlem
    24 oktober, 2003 vid 11:21 som svar på: Dräkten hel igen, Tack för tipset…….

Svart tuv, technisub tror jag det hette….

• ola_p

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 20:25 som svar på: Alternativ till Maui!

Staffan, du har inte lust att utveckla vindstatistiken lite, hängde inte riktigt med på vilka månader som var ok… Fast jag e ju lite seg i skallen idag också… Läser på prov… 40 sidor + anteckningar.. blää…

• ola_p

Medlem
    23 oktober, 2003 vid 13:35 som svar på: Dräkten hel igen, Tack för tipset…….

Det som funkat bäst för oss är riktigt våtdräktslim, köpt i dykbutik.
    Liquisole har en liten nackdel, det där med att det är styvt är ingen höjdare för materialet, det blir lätt så att det spricker runt lagningen, och snart är hela dräkten en lagning…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 17:52 som svar på: hehe, lärarn var fundersam

Du får klaga på han som gjort den….
    http://www.danasoft.com/

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 16:01 som svar på: Hur vill vi ha vårt steffo i framtiden?

Svar till:

e det bara jag som tycker det här stället har börjat krylla av gamla vindsurfare???

[/ QUOTE ]
    Näää… de e inte bara du… Tror det har å göra med att det itne blåst ordentligt på ett jävla tag… ws forumet kryllar av kitare också… tongue.gif
    Hoppsan, jag skulle visst skriva ett svenska arbete… hmm…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 15:54 som svar på: putter in lite bilder huxomflux…hehe.

jaja… men lägg upp dom i galleriet så försvinner dom inte med en gång…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 15:51 som svar på: putter in lite bilder huxomflux…hehe.

Inlägg raderat av Ola_P

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 15:42 som svar på: Alternativ till Maui!

Jo… äldsta grejerna jag har e trots allt inte äldre än 01…
    Kanske skulle satsa på det nästa år… Ska ni ner?
    Vet inte riktigt när jag skrapat tillräckligt med pengar, men kan tänkas att sista 2-3 veckorna av sommarlovet funkar… å ta ledigt nåra dagar i början sen… Det hade ju varit sååå gött…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:12 som svar på: Klippt ur GP: 19-årig draksurfare svårt skadad

Sen var det väl nån i habo(?) som nästan slog ihjäl sig på en betongpelare…
    Verkar vara en farlig sport det där…

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:09 som svar på: Alternativ till Maui!

Hmm… det låter helt nästan överkomligt ju… När är bäst att åka, behöver man med sina 65kg införskaffa en 3.5/3.8 också? Freestyle e ingen större mening med har jag förstått iaf…
    Egentligen hade jag planerat ny segel å mastlinje samt lite fenor, bommar å så men… Kanske bättre med en månad med paradis.. laugh.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 19:52 som svar på: 18-30 knots

Det är en sidoeffekt av att jag inte fått seglat sen jag köptre min vågis, dvs. inte på ett jävla tag…… tongue.gif
    Sen e de små kitarna ganska roliga att läsa ibland… å jag har inte skrivit mer än tre fyra inlägg här…. wink.gif
    Å vad gör du här isf??? blush.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 19:04 som svar på: 18-30 knots

9-15 på en höft…
    Inte riktigt exakt, men funkar ungefär att dela med två…

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 19:03 som svar på: gislövshammar gick av idag och igår

Ser GRYMT ut… shocked.gif

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 16:00 som svar på: hehe, lärarn var fundersam

HAHAHA… hoho… Smidigt gjort… Har inte råkat ut för det än… men det kommer kanske nån dag…

• ola_p

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 15:56 som svar på: Klurat lite på att leka med en kite i vinter…

Ok ok, här e haken…
    Fattig som man e (köpt två brädor i höst, sammanlegat 13k.. tongue.gif) så e BILLIGT mitt ledord… Altså billigt på riktigt, jag e mest sugen på att testa lite… Köra nån gång nu i vinter, e det kul så e man fast sen ju. Så inte för många kronor liksom… kikade på http://www.kitesurferen.dk/market/buysell.php?marketid=5&type=3 och det billigaste där e det som käns ok att lägga ut…
    Varför inte äldre än 2002 då?
    Vilken storlek e lämpligast, om man bara ska ha en kite? ska jag köra sommaren sen så e det ju bara lättvind, typ 7 meter å mindre… kan tänkas att samma gäller på vintern, blåser det för mkt så åker man skidor nedanför trädgränsen istället…

Sida 241 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA