ola_p
Forumsvar skapade
-
Har också tänkt tanken med att kita lite på vintern… Det måste ju vara kanon till att leta lite fin snö på obebyggda berg…
Vad behöver man för grejer? kan man köra sin windsurfsele? etc. -
Skulle det inte, som nått mellanting… Funka att lägga tävlingar alla helgerna i oktober, sedan räkna samman resultaten, och ha en sm segrare, eller e inte det tillåtet?
Man kan ju ev. sätta i system att blåsa av resterande tävlingar när man har ett resultat, och kringå reservhelgsregeln? -
De e riktiga sorgeprognoser nu…
-
På båda sidor skulle funka, om de inte blåser mot varandra…
-
Haha… Och jag läser kite inläggen ibland när jag inte har nått att göra….

Fast fattar typ det mesta, antyder ju att kitesurfingen inte är tillräckligt komplex… måste ha å göra med att sproten e för ung eller nått…
-
T4an (som kom -91) e iaf framhjulsdriven…
-
Samma här… mac å safari till trots…

Fast att inläggsmarkeringen inte fungerar e jobbigare för min del… -
Ja, men ibland kan marknadsföringen vara lite fel, även om det är vanligare på brädmarknaden.
Men det skiljer ganska mkt på vad seglet e designat för…Ola H: Hur många master e det egentligen? 5?
-
Nää… sitter å skriver skolarbete… Å lider av huvudvärk, halsont, å ont i öronen….
-
Framåt e jävligt läskigt, men egentligen inte svårt. Bakåt e inte lika mentalt jobbigt, men mkt svårare att sätta.. därför börjar endel med bakåten…
-
Grymt!!! Bra jobbat!

Fan, jag har inte seglat ordentligt på jävligt länge… Plåtade största delen av tiden igår, så kanske kan komma upp nåra bilder i slutet av veckan…
Hur läskigt var det? Man borde ju ta å försöka nån gång… -
sm i wave alldeles strax… 18-20oktober…
-
Mögel verkar inte vara nått problem med saltvatten iaf…