Forumsvar skapade

Sida 151 av 201
  • oscar

Medlem
    31 mars, 2003 vid 19:32 som svar på: framåt loopen..(hur?)

Kul att en av Sveriges bästa wave/freestyle-seglare bemödar sig med lite tips här på konfen. Mer sånt!

• oscar

Medlem
    31 mars, 2003 vid 10:10 som svar på: Hur tätt mellan seglen?

Dina segel är ju rätt gamla va, Anders? Om jag var du skulle jag dumpa båda och köpa två beggade segel från 99 o framåt. Att köpa ett sprillans 4.7 som färmodligen täcker 5.3ans register också känns helt onödigt.

Ett sprillans 4.7 kostar ju ca 3500 – 5000 och det kan du ju tillochmed få 3 beggade segel för…och du får mkt roligare!

Det är alltid bra med en liten fena när det blåser mkt. Om du har en 30-36 nu så skulle jag väla en 26-28 lite bakåtsvept freeride till din bräda.

• oscar

Medlem
    30 mars, 2003 vid 18:13 som svar på: Har någon testat Hypersonic 125 l.

Eller ladda ner testet på ftpn….GRATIS!

• oscar

Medlem
    30 mars, 2003 vid 09:00 som svar på: Isläget Varamon?

Hade inte ditt nya nummer….

• oscar

Medlem
    29 mars, 2003 vid 20:05 som svar på: Isläget Varamon?

Tyvärr har jag nog svårt med transporten…ser det bra ut imorrn ringer jag runt lite och ser om nån är sugen.

• oscar

Medlem
    29 mars, 2003 vid 09:17 som svar på: Inpassning av PB-fenor

Ofta bara att sandpappra lite på fenan.

• oscar

Medlem
    26 mars, 2003 vid 12:34 som svar på: Tidigast planing med 9.0?

Mitt tips är att hålla dig till freeracebrädorna runt 75 till 80 cm bredd och 130-170 liter. Formulabrädorna är gjorda för kryss o slör med STORA segel och med 9.0 blir det nog bara mer att släpa på med en Formula.

• oscar

Medlem
    24 mars, 2003 vid 11:47 som svar på: Riggning online?

http://www.gaastra.com under support…..

• oscar

Medlem
    24 mars, 2003 vid 07:37 som svar på: Gamla Surfersparadise kataloger -98 -02
  • oscar

Medlem
    24 mars, 2003 vid 07:35 som svar på: Manöver film?

Free your mind är klart bäst. Variety suger!
    Tror den finns på DVD också:..
    http://www.larspetersen.dk

• oscar

Medlem
    23 mars, 2003 vid 19:27 som svar på: Brädtest från windsurfingmag

Dom kör inget stort test i år. Testet på ftp:n kommer i aprilnumret.

• oscar

Medlem
    23 mars, 2003 vid 18:05 som svar på: Brädtest från windsurfingmag

Ligger under ”nya” nu….

• oscar

Medlem
    23 mars, 2003 vid 11:37 som svar på: mistral joker

Jo den kan säkert finnas men Mistral har inte själva börjat marknadsföra den än. Precis som med Twistern förra året. Jag beställde min 117 i februari förra året och fick den som en av de första i Sverige i maj, trots garantier om ”början av april” och tror du att SP kompenserade för detta? ”Nja du kan ju få lite rabatt på en fena”.

• oscar

Medlem
    21 mars, 2003 vid 20:58 som svar på: SP-katalogstävling

Får man inte ha lite kul nu eller?

Jag tycker verligen det är hedervärt av SP att ge ut en katalog varje år, synd bara att resten av de svenska butikerna inte gör samma sak.

• oscar

Medlem
    21 mars, 2003 vid 20:55 som svar på: mistral joker

Jokern finns nog inte tillgänglig än. Jag har kört Twister och den är jämfört med skate och Jp en mer radikal freestyle. Skate och Jp funkar bra att ”freerida” med medans twistern är rätt kass för detta.

Sök lite så hittar du utförligare beskrivning av twistern..

Sida 151 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA