patrikol
Forumsvar skapade
-
Är nog mer en kul grej för att kolla vad som funkar och vad som inte funkar. Men det går väl lika bra att ha på sig en torrdräkt så det borde ju inte vara något problem.
-
Grymt! Klart impad!
Bara alla nu fattar att det inte är något för oss som inte är så vassa! Livsfarligt om man inte har stenkoll på grejorna! -
Äntligen lite snygga brädor nice! Har kännts som att kite legat 20 år efter i tiden ibland! Nice!

-
Tack för alla trevliga bilder speciellt dom på allt runtomkring och lite annat än bara kite! Perfekt blandning av kite och miljö bilder mera sådant!

-
Minst 38 bred längden inte lika viktig men trenden går mot lite större igen 130-140 är bra att börja med.
-
patrikol
Medlem18 mars, 2005 vid 20:49 som svar på: internetsida man kan söka på vandrarhem utomlands?Gött!

-
14 är bäst om du bara skall ha en kite!
Har en till salu om du är intresserad maila mig isåfall.
Mvh Patrik -
patrikol
Medlem18 mars, 2005 vid 00:19 som svar på: internetsida man kan söka på vandrarhem utomlands?Det är Lugnt! En lite reseberättelse till oss andra som inte är lika lyckligt lottade hade inte varit fel!

Trevlig resa. -
Ser bra ut Stefan vi tackar och bugar!

Tror att dom flesta vill att du fixar till Köp och Säljes med ingen verkar vara nöjd med hur den funkar nu. -
patrikol
Medlem17 mars, 2005 vid 21:48 som svar på: internetsida man kan söka på vandrarhem utomlands?Tja borde funka med att söka på hostel=vandrarhem och ibland Youth hostel platsen där du vill bo!
Prova om du hittar något på denna sidan
http://www.hostels.com/ -
klockrent!
När jag såg Melker med skateboard på vattnet för något år sedan trodde man att man sett allt!
Men visst varför inte snowboard perfekt bara att fortsätta på is eller vatten vilket som kommmer först! Coolt!
jag använder ftp program istället.