patrikol
Forumsvar skapade
-
Ah va fan bara det blåser så hit med lite snö bara kitefan går att köra med!
-
Har själv en T4 med Automatlåda en 94a och det stämmer skaffa aldrig automatlåda för då kommer du aldrig att vilja ha något annat igen det är väldigt vanebildande. T4 drar mycket bensin tyvärr det är ju också det enda som inte är så bra men nog så viktigt! 1,4 i stadstrafik och 1,2 på landsvägen. Automat lådorna drar mer bensin än vanliga lådor men det är inte så mycket med dessa nyare lådor var mer markant med äldre lådor. Detta under förutsättning att du kör väldigt bensinsnålt med din nuvarande manuella låda vilket jag inte tror så många gör och då är det samma förbrukning för automatlådan, automatlådor inbjuder till ett mjukare körsätt.
-
Har inte själv sett det eller provat det ännu men dom som har säger att det funkar bra det jag är ute efter är ett spinning leash system som man kan göra handlepass med att man skall få upp kiten lätt om den hamnat i vattnet är inte lika viktigt för mig men när jag väl kör mycket vågor och på djupt vatten så blir denna funktion viktig för mig med. Tycker att Naish bar är i särklass den skönaste jag provat om den sen kan komma med dessa funktionerna så är det ju bara att gratulera, vet att Henrik Fahlen varit på Hawaii och testat det så vi får vänta tills han kommer med mera ingående info om grejerna!
-
Angående uthyrning så har man kunnat läsa på ett eller annat ställe att det skall finnas uthyrning av kites vilket kanske till och med provats av någon som säljer kites men mig veterligen så finns det ingen som hyr ut kites i Sverige överhuvudtaget rätta mig gärna om jag har fel. Det verkar ganska så farligt att syssla med kite uthyrning av kites enligt min mening kanske i samband med kurs men annars så är det nog inget att rekommendera! Vad säger försäkringsbolagen?
-
Tja det är ju alltid kul att vara ung! Nu mera får man nöja sig med sex 3-4 gånger i veckan istället för om dagen det är väl enda nackdelen som jag ser det! är själv 30+
-
Dom har ju egen sida nu! Fan Naish forum det var kanske inte en så dum idé så att man kan tjabba med andra som inte nöjer sig med mindre än det bästa!
´Men nej vi skall trivas alla här på Steffo även dom som väljer sämre märken typ .. eller ……… eller ….. eller …….. eller alla skall ju få sin chans kanske har jag glömt något men säg bara till så fyller jag i med det i så fall
-
Får du den bara till ett bra pris så tveka inte grymt bra kite något svårare att vattenstarta men det kan du ju leva med om du får tag i en X4a för ett bra pris.
-
Stackare! Hört att till och med killarna jagar honom nu!
-
Vi är inte det minsta avis!
Njut för oss alla! -
Med eller utan tjej i?