Forumsvar skapade

Sida 418 av 552
  • patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:02 som svar på: Hur får man till en vettig kvalitet på videofilmen

Är väl allt gratis eller? wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 21:00 som svar på: Kite svårt att lära sig?

Jag har hållit på i ett år ungefär kan köra lite fram och tillbaka försöker lära mig hoppa litegrann nu. Vad jag sett på alla dom andra som börjat samtidigt som mig så vet i fan om inte jag lyckats komma sämst fram i utvecklingen alla dom andra kör betydligt bättre, men jag skall kämpa på ändå för det är så jävla roligt. Så allt ifrån min kapacitet fram till det som stod på kitenation när den var ny då behärskade man lättare trick hopp och var säker i starkare vindar efter några månader bara. Vilket jag inte sett någon klara av än så länge allt beror ju såklart på hur många timmar du är på vattnet såklart. Ps Letade efter den där listan på kitenation men hittade inte den du var mer eller mindre halvproffs på ett halv år! Tyckte den var riktigt rolig faktiskt! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:44 som svar på: Oljefilter

Som jag brukar säga ring Kvarnby bildelar 040-492110 har dom inte själva så vet dom garanterat var du kan få tag i ett. smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:24 som svar på: litta kassa bilder

Läcert Henke! Men va fan torrdäkt fortfarande? Dom skall man ju ha när det är kallt ju! cool.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 20:23 som svar på: Var idag Måndag?

Härligt att höra Grabbar! Snart bra i ryggen igen och då jävlar skall det kiteas! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 19:48 som svar på: Jag vill också ha en surfbuss!

Det är det som är det fina med språket! Öppet för egna tolkningar. Ord kan ha många olika betydelser. smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 19:15 som svar på: Jag vill också ha en surfbuss!

En riktig surfare är en vågsurfare sådana finns det inte så många av i sverige det är klart att du kan vara en av dom få! Utrycket surfdude var bara något jag tog så där på skoj viket jag associerar till en snubbe som gillar surfstilen vilket inte tvunget har någonting med en riktig surfare att göra jag anser mig själv vara en surfdude och jag kitear andra vindsurfar vissa åker wakeboard men gemensamt med oss alla är att vi gillar att hålla till på vattnet med olika aktiviteter och dyligt. Var ämnat som en liten rolig kommentar. Det hela var ju grundat på att nu skulle du få en surfbuss med! Förstår inte riktigt din attityd ”Men vet inte om du e rätt man att säga om jag e en surfare eller inte” hur kan du få det hela till en förolämpning?

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 17:43 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

Två är aldrig fel! I allafall om det är rätt kön smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 17:41 som svar på: En Maui Magic våtdräkt upphittad på Parkvägen

Det är ordning och reda på er grabbar! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 16:00 som svar på: Äntligen får jag plocka fram bussen!

Det var ett brett styre! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 15:57 som svar på: Slingshot Surefire Spreader Bar

Verkar intressant! smile.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 15:55 som svar på: Var idag Måndag?

Ja håller tummarna berätta gärna hur det gick.

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 15:55 som svar på: Tips på bra spots längs DK västkust?

Kolla här tror att det mesta finns med.

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 14:20 som svar på: Hola amigos…

Ganska många som frågat efter kurser Pan så det ser lovande ut inför sommaren! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 april, 2004 vid 14:18 som svar på: Var idag Måndag?

Kan väl berätta om det blev någon som fick åka idag? smile.gif

Sida 418 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA