patrikol
Forumsvar skapade
-
He He
Tror inte det är världen bästa affärs idé. Hoppas ni inte tryckt upp många
Måste tyvärr medela att resan inte är permanent utan endast 10 dagar.
Jag lever ju fortfarande så minnesfond är kanske i tidigaste laget men vem vet ingen har löfte om morgondagen. Skall ju på dykresa så allt kan hända. -
patrikol
Medlem10 mars, 2004 vid 08:16 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Va fan Stellan med din vikt så kan du köra ifrån 4 m/s och skateboard ju!
-
Nej och definitivt inte om man är på Cabarét.
-
Bönderna har färjad diesel till traktorer och sådana maskiner betalar mindre för den men dom får även billigare vanlig diesel så det är ju lätt hänt att lite närstående släktingar och så vidare råkar få ner lite i sin tank då och då av en ren händelse alltså!
-
Ok. jo den har jag sett. Visste inte vad han hette bara. Tack.
-
Vem är Neil Hutchinson?
-
Oavsätt vad dom får i rabbat så har det inget med beg. priserna att göra dom flesta får betala runt 10000:- för sin kite och sedan får dom sälja dom för cirka 4500-6500 beroende på vilken säsong man säljer och det är väldigt fördelaktiga priser för köparen. Vänta till sommaren när alla intresserade nybörjare vill ha grejor då far priserna upp igen så att hålla på att försöka pruta eller påstå att folk tar ut för mycket när priserna ligger i botten nivå är det inte riktigt läge för. Jag skulle aldrig sälja min super fina 03 kite nu har köpt den för mindre än ett år sedan för 11000:- och så tror vissa att dom skall mfå handla den för typ 4500:- ! Att sedan vissa konkurs bo och sponsrade kan sälja billigt är en helt annan sak. Så sälj inte era kites nu vänta till det blir bättre efterfrågan.
-
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 21:47 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Ja dom är verkar grymt bra! 15 kvm då blir det din lättvinds kite då?
-
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 19:42 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Har man koll på hur mycket det verkligen blåser när vinden överstiger 9-10 m/s så nej det är inte det minsta överdrivet tyvärr så var det ett mörkt år förra året flera dödsfall och en del väldigt allvarliga incidenter så underskatta inte vindensstyrka, bara för att någon skitduktig kille snackar om 14 kvm i 12-13 m/s så tro inte att det är något för normala åkare.
-
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 17:47 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Ta chansen nybörjare det är en väldigt billig livförsäkring dessutom kanska kul.
-
Beror på hur mycket det blåser.