patrikol
Forumsvar skapade
-
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 15:22 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Fan! ja då skall jag sälja min det var ju för jag köpte min. Lurad igen!
-
Misstänkt nästan det.
Den är fräck den! Men det var nog bara en projektbil något spacead invändigt. -
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 11:57 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Om man väntar en månad eller två så får du säkert GPS kompas och kaffekokare i mobilen! Den som har flest prylar när den dör vinner! Eller?
-
patrikol
Medlem9 mars, 2004 vid 11:49 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Ja den verkar skit bra. Hade nog tagit den istället om jag vetat om den när jag skulle handla.
-
För min del vill jag gärna åka ligga i vattnet stilla för att det inte händer ett skit kan ju vara mysigt en stund men då bryr jag mig inte om att ta upp kiten.
-
Kolla på vcdhelp.com Screener filmer är nog inte lönt då vill den kompensera hela tiden. För ojämnt ljus.
-
Visst har T5 släppts. Har en på gården utanför just nu. På jobb alltså.
-
Någon sorts jävla magisk gräns men så är det om man väger 90 kg i allafall.
-
patrikol
Medlem8 mars, 2004 vid 23:23 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Är ju absolut inget som man måste ha bara en bra hjälp. För gamla sjöbjörnar som har vatten i knäna och vinden i håret så behövs det knappast men en landkrabba som jag själv har go nytta av den.
-
patrikol
Medlem8 mars, 2004 vid 23:18 som svar på: ska man ge sig på en silva? e de nått skit att ha?Ja jag har en sådan den gula kostar 500 typ på Claes Ohlsson, Kan visa upp till 3% fel så de är ju nästan ingenting måste hållas rätt mot vinden bara. Jag använder den ofta men inte alltid många tycker det är onödigt men jag ser det som en ren säkerhet har en 7 kvm och då vill jag veta om det blåser 15 eller 20 m/s men i lite vind så är det ju bra kan vara svårt att veta om det blåser 5 eller 6 m/s och för min del så är de inte lönt överhuvudtaget i 5 medans 6 går bra har bara en 17 kvm som störst.
-
Ja jag har en sådan den gula kostar 500 typ på Claes Ohlsson, Kan visa upp till 3% fel så de är ju nästan ingenting måste hållas rätt mot vinden bara. Jag använder den ofta men inte alltid många tycker det är onödigt men jag ser det som en ren säkerhet har en 7 kvm och då vill jag veta om det blåser 15 eller 20 m/s men i lite vind så är det ju bra kan vara svårt att veta om det blåser 5 eller 6 m/s och för min del så är de inte lönt överhuvudtaget i 5 medans 6 går bra har bara en 17 kvm som störst.
-
Vilken vindmätare använder du?