Forumsvar skapade

Sida 442 av 552
  • patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:16 som svar på: Surfpub Malmö

Är i Thailand då så jag får trösta mig med någon öl där istället! frown.gif frown.gif frown.gif frown.gif

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 13:13 som svar på: Duktig å hjäpsam användare

Tackar som bugar får väl nominera smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif Rambo för alla fantastiska bilder och filmer.

• patrikol

Medlem
    6 mars, 2004 vid 01:40 som svar på: Handle pass??????

Tack det var ju snällt kokosnöten! Nu har du sluta skrika i allafall. Alltid något. Dom trick jag behärskar kan jag snabbt beskriva inga alls kan knappt köra fram och tillbaka, men jag har ögon att se med i allafall. Kommer alltid att finnas olika uppfattningar om vad som är snyggt eller inte försök att respektera det. Om han är så duktig att han kan öva på handlepasses så är det bara att gratulera men det är precis som att allt numera skall vara handlepasses och inget annat. Finns en annan sida inom kitesurfingen som man inte måste vara halvproffs för att utöva känsla och inte bara en massa trick hela tiden. Grattis till alla er som kan göra alla dom feta hoppen och supertricken men det finns även en del som inte klara av alla dom grejorna och vi bör väl också få lov att tycka här eller det är bara du och dina kokosnötter?

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 23:50 som svar på: Var finns mest kitare???

Lite Steffo syndrom kolla på http://www.kitenation.se där är det mest Stockholmare men det blir väl gärna så att där möjligheterna är som bäst blir flest intresserade i Stockholm så är det väl inte så lätt inte mycket vind eller ytor för riggning rätta mig nu om jag har fel Stockholmare.

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 23:20 som svar på: ROXEN IDAG

Ja det ser mycket bra ut grabbar! smile.gif

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 23:01 som svar på: Handtag till brädan?

Det kan du väl få göra! Men varför skriker du?

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 22:46 som svar på: Handle pass??????

Ser ut att vara den finns med i en del filmer också. Men hallå hur mycket jävla skrot skall man släpa på för ett trick? Nej satsa på snygg stil istället!

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 22:18 som svar på: Handle pass??????

Sant du får nöja dig med ett i taget eller droppa leachen helt och hållet men om du har problem med för många varv så får du väl droppa leachen helt se då till att ingen annan är i närheten bara. Akta så att du inte blir snurrig bara.

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 19:39 som svar på: Handle pass??????

Fäst leashen i ryggen eller skippa den helt som många tyvärr gör vilket medför risken att andra kan skadas. Eller satsa på snygga trix istället.

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 11:20 som svar på: Handtag till brädan?

Såg precis en film med Martin Vari säkert skitduktig men handlepassen såg allt annat än stilrena ut. Om någon kan göra dom stilrena så borde det vara han ju! Men det var ingen vacker syn.

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 10:42 som svar på: Var hittar man billigaste dieseln i europa?

Men om man kör Volvo så måste det gå bra ju! Traktor som traktor väl? wink.gif

• patrikol

Medlem
    5 mars, 2004 vid 09:12 som svar på: Handtag till brädan?

För att inte snacka om handlepasses fulare trick får man leta efter! Skön stil är inte fel även inom kitesurfing eller? wink.gif

• patrikol

Medlem
    4 mars, 2004 vid 18:36 som svar på: var får man tag i en pad till sele????

Vidarebefodrar det till Henke. Tack.

• patrikol

Medlem
    4 mars, 2004 vid 18:35 som svar på: Prova Pyron ?

Ja det är klart finns det någon beg. som passar så är det ju klart intressant. Tack för tipset! Jag mailar er. smile.gif

• patrikol

Medlem
    4 mars, 2004 vid 17:45 som svar på: Airblast o AR3 o 5

Ok då måste det vara nästa modell som jag har för den heter R3 alltid lär man sig något.

Sida 442 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA