patrikol
Forumsvar skapade
-
Henke har ingen Internet uppkoppling just nu men vi kollade på ontopp och där fanns ingen. Tack för tipsen vi kollar vidare. Patrik/Henke
-
Låter häftigt! Återkom med info om hur det gick.
-
Har en Naish R3 hur bra som helst om det är den du syftar på? AR3 finns det någon sådan?
-
Blir säkert kanon! Får väl gå ner och köpa en trisslott!
-
Visst det har redan snackats om det ibland kitearna så det finns säkert intresse. Bra initiativ!
-
Jo Huber men han har jagat återförsäljaren av Gul utan att få tag i honom. Skall ringa och fråga honom vad som händer.
-
Håller med alldeles för dyr. Vet att Anna köpte en som verkade hur bra som helst i danmark skall fråga henne vad det var för sort. Den var mer human i priset typ 3000:- Pyron är ju minst 1500:- för dyr tycker jag. Skall passa på och fråga på vindsurfingforumet också är i kris behov av våtdräkt eller normalpris torrdräkt.
-
Otroligt! Hjälmsekvenserna super blir så jävla proffsigt. Grym filmning! Är ju i kapp danskarna och nästan förbi! Gött.
-
Ny dödlig olycka! Läs och lär!
-
Har själv en Cabrinha sele funkar ok men min är den billigare varianten för cirka 800:- dom har en dyrare som skall vara väldigt bra kostar dock en bra bit över tusenlappen. Men dom där Maui Magic kostar lika mycket så prova dig fram det är ju som med allt annat i olika storlekar och utformning testa och se vilken som passar dig bäst. Oavsätt så kommer du att få en av dom bästa selarna som finns varför inte prova även globerider selen som Bengt rekomenderade den kanske passar dig bäst.
-
Jo jag har kört Caravelle och Multivan i cirka 15 års tid både på jobb och privat så jag tycker mig känna till en hel del om just denna typ av bil. Dock inte bilmeckar saker för jag är inte så vass på just det. Men erfarenhet av att ägt och kört Bussarna har jag ju en del. Jag kan ilskna till lite väl ibland med Sorry
Men svingar någon så svingar jag tillbaka. Alltid kul att veta att det finns fler än jag som gilla Folkabussarna.
-
Då skulle du kanske läsa inläggen som jag skrivit till fördel för Caravelle och VW bussar i massor. Jag vet och har vetat länge hur överlägsna dom är jämfört med andra bilar överhuvudtaget, så du har fortfarande inte kommit med något konstruktivt! Och vad det gäller personangrepp så nä det är det ingen som skall behöva stå ut med här så forsätter du med dom så är du snart bannad ifrån Steffo ”Dasen” Vet fortfarande inte ett smack om vart du vill komma förutom att göra person angrepp och bråka!
-
Nu är det ju väldigt ovanligt med ombyggda surfbussar som har orginalsätena kvar! Så nej vi pratar definitivt inte om originalsäten, brukar inte vara det som folk snackar om när dom skall bygga om till surfbuss, snarare lite inredning för att kunna ha saker som man har nytta av till och utrymme till brädorna. Mångsidigheten försvinner därmed och definitivt persontransporten men visst är det en färdtjänstbuss med 7 st säten kvar i så funkar det lika bra har själv inte sett många surfbussar med den konstallationen. Än en gång kom med konstruktiva förslag till den som frågar inte en massa annat orelevant tjaffs som inte ger frågaren någonting.
-
Snacka skit har jag aldrig gjort det är du alldeles uppenbarligen bäst själv pajas! Fördärva nu inte den här tråden låt killen avgöra själv. Du snackar dessutom i natt mössan framgår tydligt av ditt intelligensbefriande svar! Du påstår alltså med ditt uttalande att 7 pers sitter säkert i en surfbuss som inte har kvar några orginalsäten utan är ombyggd så att folk får sitta på golvet och på en
soffa utan bilbälten, jo du verkar vara en riktigt klok en du. Kom inte och snacka om att bussar klättrar upp på andra bilar med mig det har jag berättat här på Steffo vid ett flertal tillfällen jag har full koll på det. Har du full koll på någonting? Jag betvivlar det starkt! Spara på dina person angrepp annars är du inte välkommen på Steffo överhuvudtaget. Sluta att fördärva andras trådar! Låt killen avgöra själv vad som är bästa för honom!
-
Ja allt är ju möjligt men jag föredrar ju säkerheten slänga in 7 pers i en surfbuss låter inte direkt lämpligt, har sett för många olyckor med sådana konstallationer. Ingen brukar överleva men visst billigt är det ju!