Forumsvar skapade

Sida 456 av 552
  • patrikol

Medlem
    1 februari, 2004 vid 00:00 som svar på: Nya bilder på chix who rip

Nice Anna!

• patrikol

Medlem
    31 januari, 2004 vid 20:36 som svar på: Natti Natti Steffo!

Fan va härligt! Här blåser det 13,8 m/s men kallt satan! Så nu har man fått börja med våtdäkt!

• patrikol

Medlem
    31 januari, 2004 vid 19:54 som svar på: Skåne surf i helgen

Nej fan jag är en riktig frysis, jag använder våtdräkt så då håller man värmen wink.gif utan den hade det nog blivit kallt.

• patrikol

Medlem
    31 januari, 2004 vid 18:12 som svar på: Skåne surf i helgen

Du är alltid välkommen här Philip!

• patrikol

Medlem
    30 januari, 2004 vid 21:09 som svar på: INTE kiterelaterat !

Ha Ha HA klockren bättre ljus i denna videon än den andra! grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    30 januari, 2004 vid 09:43 som svar på: hugge ring mig

Jävela gotte grisar här är det snö! Inget kul alls!

• patrikol

Medlem
    29 januari, 2004 vid 10:57 som svar på: Juniorer

Jag är inte riktigt säker på vem du frågar du tilltalar Rambo. Men det låter som att du frågar om min grabbs sele? Om isåfall det är min grabb du undrar över så har han en small och det funkar utmärkt han är ju i storlek som dom tjejer vi har här nere så det går ju säkert med small.

• patrikol

Medlem
    28 januari, 2004 vid 23:46 som svar på: Juniorer

Ha nej jag är rutinerad förälder det där lönar sig inte. Tyckte dock att ville han kolla priser på beg. prylar så skulle han regga sig. Men han har fullt upp med allt möjligt så det blir nog inte tid över för så mycket Steffo! Han övar på att fotografera så det blir väl en och annan bild kan jag tänka mig. smile.gif

• patrikol

Medlem
    28 januari, 2004 vid 19:51 som svar på: Juniorer

Vi använder 7 kvm och 9 kvm till min grabb. Det räcker länge behövs inte mycket för att dom skall få en gratis resa till Danmark! wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 januari, 2004 vid 19:49 som svar på: Juniorer

Min grabb Simon (Zaxilian på Steffo) är född 90 så då är väl han junior! smile.gif

• patrikol

Medlem
    25 januari, 2004 vid 17:48 som svar på: Hit da Penguin..

593! 600 verkar svårt!

• patrikol

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:43 som svar på: bra sagt…

Är väl samma anledning som att dom som är i Sydafrika eller Cabarét inte syns så mycket här på Steffo längre! wink.gif

• patrikol

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:37 som svar på: Kite med snowboard på vattnet

Kan man kitea med en skateboard så går det säkert ännu bättre med en snowboard. smile.gif

• patrikol

Medlem
    25 januari, 2004 vid 12:35 som svar på: ni i Cabarete?

Ursäkta om det lät petigt men jag är lite knäpp när det gäller ord! blush.gif Inget illa menat! Vet inte riktigt designer kanske, har bara hört shaper inom brädvärlden först och främst när det gäller vågbrädor men efter hand inom alla olika sporter med brädor. Är inte fel direkt mer att det är så vanligt inom brädsporter att missuppfattning lätt kan skapas. Hoppas du inte tog illa upp. blush.gif

• patrikol

Medlem
    25 januari, 2004 vid 10:18 som svar på: ni i Cabarete?

Nej knappast! smile.gif Men tydligen har bestkiteboards även kites det visste jag inte! Alltid lär man sig något nytt! smile.gif

Sida 456 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA