patrikol
Forumsvar skapade
-
Fan va härligt! Här blåser det 13,8 m/s men kallt satan! Så nu har man fått börja med våtdäkt!
-
Nej fan jag är en riktig frysis, jag använder våtdräkt så då håller man värmen
utan den hade det nog blivit kallt. -
Du är alltid välkommen här Philip!
-
Ha Ha HA klockren bättre ljus i denna videon än den andra!
-
Jävela gotte grisar här är det snö! Inget kul alls!
-
Jag är inte riktigt säker på vem du frågar du tilltalar Rambo. Men det låter som att du frågar om min grabbs sele? Om isåfall det är min grabb du undrar över så har han en small och det funkar utmärkt han är ju i storlek som dom tjejer vi har här nere så det går ju säkert med small.
-
Ha nej jag är rutinerad förälder det där lönar sig inte. Tyckte dock att ville han kolla priser på beg. prylar så skulle han regga sig. Men han har fullt upp med allt möjligt så det blir nog inte tid över för så mycket Steffo! Han övar på att fotografera så det blir väl en och annan bild kan jag tänka mig.
-
Kan man kitea med en skateboard så går det säkert ännu bättre med en snowboard.
-
Ursäkta om det lät petigt men jag är lite knäpp när det gäller ord!
Inget illa menat! Vet inte riktigt designer kanske, har bara hört shaper inom brädvärlden först och främst när det gäller vågbrädor men efter hand inom alla olika sporter med brädor. Är inte fel direkt mer att det är så vanligt inom brädsporter att missuppfattning lätt kan skapas. Hoppas du inte tog illa upp.
-
Nej knappast!
Men tydligen har bestkiteboards även kites det visste jag inte! Alltid lär man sig något nytt!