Forumsvar skapade

Sida 465 av 552
  • patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 21:48 som svar på: Snökitebilder att kika på

Väldigt fina bilder! smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 21:18 som svar på: strular det???

Ja eller ”kitevirus” har en jävla dragningskraft och är starkt beroende fram kallande! Lite väder känsligt bara, kräver vind för att smitta av sig. wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 20:59 som svar på: strular det???

Nej det strular för mig med! frown.gif

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 16:06 som svar på: 20 kilo…??

grin.gif grin.gif Du e för go Johan! smile.gif

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 16:02 som svar på: vill ha en lättvindsbräda? Vad ska…….

Det är över 2 meter Henke! Kanske i mesta laget.

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 14:55 som svar på: 20 kilo…??

Nej tjejer med ätstörningsar har jag erfarenhet av så dom är inte intressanta. Men smaken är ju som bekant som baken delad! Tur att det finns alla sorter, har inte nämt
    småflickor någonstans däremot gillar jag smala tjejer och det får man väl eller? wink.gif Nu har jag ju redan fixat en smal tjej så jag behöver inte leta längre. He He wink.gif Eller var det hon som fixade mig? hm hm wink.gif

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 01:31 som svar på: Launcha och landa kiten själv?

Nej den som har kiten fortfarande i luften kan ta emot kiten, hålla den under armen medans den som tagit ner kiten tar av sig bommen.

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 01:23 som svar på: Natti Natti Steffo!

Snark Snark Steffo!

• patrikol

Medlem
    14 januari, 2004 vid 01:18 som svar på: En väderlänk från vägverket

Mycket bra använder den alltid!

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 22:51 som svar på: Käk ??

Kite är en ny sport mer troligt att dom som börjat snacka med sig själva finns inom vindsurfingen! wink.gif

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 22:46 som svar på: Frågor om brädor.

Man kan aldrig riktigt lita på vädret! grin.gif grin.gif

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 18:48 som svar på: Pyron dräkt??

Pyro torrdräkten är gjord för kite från början men funkar säkert alldeles utmärkt till vindsurfing också. Själv bor jag i Skåne så det räcker alldeles utmärkt med våtdräkt i alla fall denna vintern. Lite dyr bara tycker jag.

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 18:40 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari film

Ja massor jag vet inte men två känner jag till. Men det är väl det härliga klimatet dom trivs i! wink.gif Vamt,gott, mycket vind, inte bara strutsar som trivs här nere! smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 17:51 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari film

Ja det var längesedan man åt struts tyvärr frown.gif Tror ju att det skall smaka typ kyckling men det är ju som den allra finaste oxfilén, snacka om mört kött! Nej förresten så fina oxfiléer finns nog inte. smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 januari, 2004 vid 17:19 som svar på: Från rishög till pärla

Härligt att se väntar med spänning på slutresultatet! cool.gif

Sida 465 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA