patrikol
Forumsvar skapade
-
Väldigt fina bilder!
-
Ja eller ”kitevirus” har en jävla dragningskraft och är starkt beroende fram kallande! Lite väder känsligt bara, kräver vind för att smitta av sig.
-
Det är över 2 meter Henke! Kanske i mesta laget.
-
Nej tjejer med ätstörningsar har jag erfarenhet av så dom är inte intressanta. Men smaken är ju som bekant som baken delad! Tur att det finns alla sorter, har inte nämt
småflickor någonstans däremot gillar jag smala tjejer och det får man väl eller?
Nu har jag ju redan fixat en smal tjej så jag behöver inte leta längre. He He
Eller var det hon som fixade mig? hm hm
-
Nej den som har kiten fortfarande i luften kan ta emot kiten, hålla den under armen medans den som tagit ner kiten tar av sig bommen.
-
Mycket bra använder den alltid!
-
Man kan aldrig riktigt lita på vädret!
-
Pyro torrdräkten är gjord för kite från början men funkar säkert alldeles utmärkt till vindsurfing också. Själv bor jag i Skåne så det räcker alldeles utmärkt med våtdräkt i alla fall denna vintern. Lite dyr bara tycker jag.
-
patrikol
Medlem13 januari, 2004 vid 18:40 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmJa massor jag vet inte men två känner jag till. Men det är väl det härliga klimatet dom trivs i!
Vamt,gott, mycket vind, inte bara strutsar som trivs här nere!
-
patrikol
Medlem13 januari, 2004 vid 17:51 som svar på: Mr Kuk, Swedishe Skilaub, und Ostrich Safari filmJa det var längesedan man åt struts tyvärr
Tror ju att det skall smaka typ kyckling men det är ju som den allra finaste oxfilén, snacka om mört kött! Nej förresten så fina oxfiléer finns nog inte.
-
Härligt att se väntar med spänning på slutresultatet!