patrikol
Forumsvar skapade
-
Nej och dom tjejer man vill ha med sig hem väger inte så mycket ju!
-
Tror nog att man kan få en och annan försäkringssäljare att säga att Allrisken tar allt även kite. Men frågan är vad som händer när du väl kommer och säger att grejorna blivit stulna, det är väl då dom helt plötsligt kommer på att nej det gäller inte i detta fallet! Du skulle läst det finstillta i paragraf XXXX nånting Sorry no money! Det är vad jag är rädd för.
-
Jevla gottegris Oscar! Ha det gött! Kitea nu för alla oss isbjörnar här hemma!
Glöm inte att ta en massa coola bilder! -
Jag hade inte 17 kvm hemma så då var det tur att man inte tog en chans denna gången!
-
Huber var ute idag jag kom inte ifrån tyvärr. Så hör med honom han bör ju veta bättre än någon annan.
-
Det är ordning på dig Philip! Inget mesande här inte, skall själv ut i morgon om Vattnet dyker upp i Habo!
-
Får hoppas att dom västliga vindarna tar vattnet med sig tillbaka till Habo!
Å andra sidan är det ju mer yta att rigga på nu!
-
I brist på kite så får det väl duga med lite film på tjejerna då!
-
Kanon!
-
Tjena Henke! Du kan väl berätta hur det såg ut i Habo. Is eller ej. Tänkte ta en tur i morgon om vädergudarna vill!
-
Va? Hur kan man misstolka det? Verkar solklart ju!
-
Ja eftersom vi inte vet hur läget är uppe hos er så lägger vi ner projektet idag, Sugna som fan men det är för långt att köra om man inte vet isläget, kan ju var is långt ut.
Fan att det aldrig skall stämma riktigt! Ni har ju det bästa kitestället i södra Sverige! Inte att förglömma så här års er formidabla ved eldade bastu!
-
När kommer ni att vara dår Micke? Hur ser vädret ut?
-
Använder http://www.b-one.net/ funkar bra är billiga mycket som ingår som du får betala extra för på andra webbhotell.