Forumsvar skapade

Sida 473 av 552
  • patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 22:34 som svar på: Secret spot Hemligt!

Tja där ser man! Surfar du fortfarande eller du har lagt undan windsurfprylarna inför vintern?

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 20:08 som svar på: Fy fan vad denna sport är kul…

Ja det är ett gått råd har du provat vad funkar bäst?

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 19:19 som svar på: Dags att rata Billabong………eller?

Förmodligen vet han inte ens vad en Billabong är för något!

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 19:15 som svar på: Isla de Margarita – Photo Issue

Äntligen lite bilder suveränt! Tack. smile.gif

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 19:12 som svar på: Fy fan vad denna sport är kul…

Inlägg raderat av patrikol

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 16:49 som svar på: Torrhandskar

Tja jag har provat med dykhanskar fick kramp efter en liten stund i underarmarna men det var nog ett par svarta dykhandskar ganska tjocka men om Anna kör med dom så funkar säkert dom blå alldeles utmärkt. Ända som skilljer i så fall är priset Maui magics kostar 495:-

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 11:02 som svar på: Får jag oxå åka till africa nu ?

He He smile.gif

• patrikol

Medlem
    29 december, 2003 vid 10:53 som svar på: Torrhandskar

Jag har medium large var lite för stora för mig det är ju viktigt att dom passar bra annars fryser du. Det är ju också viktigt att du har ordning på var du skall ha manschetten på dräkten i handsken osv… dom skall ju gå omlott annars kan du få in vatten men sköter dom på rätt sätt så är du helt torr om händerna men har du ingen butik i närheten där du kan prova? Vad det gäller vantar så är ju dom alltid varmare men jag har inte hittat någon torrvante ännu, sen är väl känslan inte det samma med en vante. Med dessa smidiga handskar kan du både rigga kiten och blåsa upp den. Ps Min hand mäter 19-19,5 på samma ställe som du mätat. Kan ju säkert ha olika tjocka fingrar också mina sitter som en Handske wink.gif Tajt alltså.

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 23:31 som svar på: Söndag – Kiting i skåne

Vi fick ett par timmar på Secret Spot i Ljunghusen. Funkade bra med 17 kvm.

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 23:26 som svar på: Liner på Recon?

Tack för hjälpen Jesper! Tydligen var där lite längd skillnad har jag missat. blush.gif

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 22:59 som svar på: Får jag oxå åka till africa nu ?

Är det en gloria som syns i bakgrunden tro? wink.gif Hur länge skall du bli borta Pan? Hur går det med båt fixandet? Saknar dig på spotsen! Köpte inte du en Pyro? wink.gif

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 22:53 som svar på: Liner på Recon?

Du har samma ”pigtails” på Recon kitesen så det skall inte spela någon roll.

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 22:35 som svar på: Torrhandskar

För tjocka får förmodligen kramp. Köp Maui Magics Dry Glove funkar väldigt bra. Dom flesta här nere i skåne kör med dom nu i vinter.

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:40 som svar på: Fy fan vad denna sport är kul…

Körde lite vågor i ljunghusen sist, slutade med en simtur på cirka 150 meter för att få tillbaka brädan inte så kul när det blåser 13 m/s och vågorna är 1,5 m höga. Ja jag skall öva på att bodydragga någon gång för jag fick inte rätt på det. Men det var bra träning helt slut när jag kom tillbaks till land. tongue.gif

• patrikol

Medlem
    28 december, 2003 vid 21:22 som svar på: 15m2 kompletera med storlek?

JAg själv kör med Cabrinha CO2 9a och Aero II 14 det funkar utmärkt har även provat OR Bronco 9 en jävligt skön kite.
    Tror inte du blir besviken med någon av dom.

Sida 473 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA