patrikol
Forumsvar skapade
-
Slutrapport om olyckan i Holland!
Av Rick Iossi
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2301112 -
patrikol
Medlem16 december, 2003 vid 23:02 som svar på: Nån som befinner sig i skåne och äger en EH?Tycker inte jag!
-
patrikol
Medlem16 december, 2003 vid 22:01 som svar på: Nån som befinner sig i skåne och äger en EH?Handlar kanske inte om att köpa en.
-
Sugen varje dag så in i Hel…
men det ser tufft ut denna veckan sen har ju tjejen fått för sig att jag måste vara med familjen på Jul Afton! Även om det blåser!
Typiskt tjejer dom har ingen förståelse alls
-
Skall förhandla med ”Chefen” så kanske det kan bli något. Tyvärr är ju jultider inte bra när det gäller att skaka fram tusenlappar. Kommer in i veckan och kollar på julklappar så kan vi snacka mer då.
-
Men det mesta ”va skit som helst” här på Steffo 03 och framåt kostar ju 4500:- i allafall. Då är det begagnade prylar dessa var ju nya, sist vi var ute blåste det cirka 13-15 och då kändes min 9a något för stor för mig i alla fall är ju inte så vass ännu, men fy fan va mysigt vattnet var vågor och nästan lite storm över havet det är ju då det börjar bli roligt! Så hade jag haft 6an då så hade jag kanske kunnat hantera den i vindar kring 15 m/s inte kul att stå på stranden och hänga när det äntligen blåser lite!
-
Fan blev sugen på X3 6 kvm under 5000:- jävligt billigt!
-
Vilken storlek på bomm behöver man till en 1 ha stor kite?
-
Man borde aldrig vara berusad, men man blir det ibland ändå!
-
Blev det någon åkning idag eller?
-
Har faktiskt sett en del ”Maskiner” som kiteat på bilder på nätet får väl helt enkelt fråga dom
-
Ja jag har varit med om samma sak fick lyfta fram allting till bilen för att kunna packa ihop såg inte handen framför sig.