Forumsvar skapade

Sida 127 av 265
  • pepa

pepa

Medlem
    7 april, 2007 vid 01:06 som svar på: Rädda Askimsbadet!

Frågan är om det är det när det bara funkar två gånger om året men folk försöker även när det är dåligt/farligt?

• pepa

pepa

Medlem
    6 april, 2007 vid 08:14 som svar på: Cabrinha Demo Tour 8/4

Någon som ska ner från Göteborg?

• pepa

pepa

Medlem
    6 april, 2007 vid 08:12 som svar på: Byte av bräda på G…

Men jag gjorde! Och det står faktiskt fortfarande en 5X 132×39 och en Custom 138 med Unions här brevid mig 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    6 april, 2007 vid 00:46 som svar på: Byte av bräda på G…

Nä fy fan för Cabrinhas Custom, alldeles för mycket rocker gör att du behöver typ 2 m2 mer kite än för en gyd bräda. Min favorit på de senaste 6-7 åren är RRDs 5X 132×39 från förra året, tror de säljer den även i år. Jag har landat stenhårt i full spätta på sten men den håller än, något man inte kunde säga om samma bräda årgång 2005. Går smidigt som en säl o poppar som en raket. Snabb jäkel.

• pepa

pepa

Medlem
    6 april, 2007 vid 00:39 som svar på: Rädda Askimsbadet!

Saken är att kite absolut inte hör hemma i Askimsviken ändå. Alldeles för mycket badande där stora delar av året och eftersom viken är så långsmal måste vinden vara helt perfekt för att det inte ska bli livsfarligt att kajta där. Vindsurfing kan jag förstå men som kitestrand inbjuder den mest till tillbud.

• pepa

pepa

Medlem
    5 april, 2007 vid 16:49 som svar på: Rädda Askimsbadet!

Askim suger ju ändå.

• pepa

pepa

Medlem
    5 april, 2007 vid 00:38 som svar på: *film* Out of focus

Va fan slidern måste ju va genomröten nu, det e den vi satte ner för över ett år sen! O Matthias! Den dära passa-mellan-benen-grejen får du ta o sätta i luften eller på a-framen, jag visade ju hur du skulle göra på kajten redan förra året 🙂 Fotot är på slidern när den va ny…

Najs annars grabbars!

• pepa

pepa

Medlem
    4 april, 2007 vid 23:54 som svar på: *film* Out of focus

Han menade väl inte att du var Matthias? Och vilken Jeppe menar du? För jag har åkt hem 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    3 april, 2007 vid 19:16 som svar på: Kitesurfare i Viken/Höganäs

Kite me. 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    2 april, 2007 vid 17:27 som svar på: The Knife fan club presenterar…

Aja, jag får väl skylla mig själv för att jag överhuvudtaget gav mig in i en diskussion med en vegeterian 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    1 april, 2007 vid 17:45 som svar på: The Knife fan club presenterar…

Det är ett känt faktum att vår hjärna och intelligens började sin fantastiska utveckling när människan (eller vad vi nu var i det stadiet) började äta kött (pga all protein). Men jag gillar vegeterianer ändå, bara inte de som ska hålla på att pracka på allt och alla sin livsstil. Jag tjötar inte på någon att de ska svälja en stek 🙂

• pepa

pepa

Medlem
    31 mars, 2007 vid 17:24 som svar på: The Knife fan club presenterar…

Människans hjärna började utvecklas mer när vi började äta kött. Kött kött kött. Blod blod blod. Oj förlåt.

• pepa

pepa

Medlem
    31 mars, 2007 vid 17:22 som svar på: da shiiiiit!!

Hiiieeeeengooooooooo!

• pepa

pepa

Medlem
    29 mars, 2007 vid 14:37 som svar på: PIMP my board…

Håller nog med Eddie, ovansidan e väl vilken sponsorbräda som helst, under lite kreativare o fint.

• pepa

pepa

Medlem
    28 mars, 2007 vid 21:02 som svar på: Pump i Lundåkra!

Va fan har jag gått o blevet fet? Det va det jävligaste.

Sida 127 av 265
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA