pepa
Forumsvar skapade
-
Mina Unions lossar direkt vid en halvhård crash, precis som det ska va. Däremot har jag alltid koll på vart jag har brädan…
-
Mycket bättre att köpa dig en fish eller nån liten surfbräda istället för en stor kite. En 14m2 och en surfbräda funkar tidigare och bättre än en 18m2 och en 140-bräda. Samt att det är roligare.
-
Den där sponsrade åkaren, annat märke, är jag.
-
-
-
Hahaha du är alltid lika rolig. Ingen ignore på dig inte!
-
Slutat kajta? Det är ju först i år jag skaffat bil och verkligen börjat. Skillnaden nu är bara att man drar till alla secret spots som finns häromkring.
-
Asså Instincten e säkert bra men glöm att jag vill testa den nu efter all hype som varit. Det är ju värre en EH var än gång i tiden. Man får ju spykänslor.
-
Sam o Mathias e mina kompisar. Passa dig.
-
Du det var nog 200 i när vi klev in i mitten förra året.
-
Haha fan va najs det var med ignore!
-
Jag är tvärtom, jag kan bara köra fett.
-
Det behöver inte handla om en delad kite på en gång efter en rullning utan i efterhand, när segelduken är försvagad där linan tryckt på. Detta är både fullt möjligt samt ganska vanligt.
Angående vågfrågan så är det näst intill omöjligt att ha ett system där du alltid sitter fast i kiten då du måste kunna släppa hela skiten och en våg är på väg in i en kraschad kite. Gör du det inte så spricker kiten direkt om det är en hyfsad våg som brutit.