pepa
Forumsvar skapade
-
gh0st wrote:Vad fan, så det är ok att ”stjäla” från nån som lägger ner ett par tio-tals miljoner dollar i ett projekt men det är inte ok att ”stjäla” från nån som egentligen hade velat ge ut filmen gratis?
Du slog huvet på spiken. Från barnsben lär vi oss precis detta genom Rodin Hood och liknande. ”Ta från de rika och ge till de fattiga!”. Alsbirk är inte rik.
-
Nån har väl fått i sig lite för mycket.
-
pjoter wrote:Trodde dom surfade å gjorde filmer för att de va kul å inte för att tjäna cash.
99% av alla som kitar/filmar/fotar/gör musik betalar pengar för att kunna hålla på med sin hobby. Varför ska vissa få betalt för att hålla på med samma sak som andra lägger en jävla massa pengar på?jag kommer troligtvis aldrig att köpa en kitefilm i hela mitt liv och skulle då inte se nån om den inte gick att ladda ner. Tror inte jag är ensam om detta å hade jag gjort filmer hade jag mycket hellre haft en stor publik än att tjänat pengar på de.
Det här var nog bland det dummaste jag läst.
-
mrmille wrote:Jag har däremot frågat i privata meddelanden om hur den kunde bete sig som den gjorde och vad det berodde av
Hahahaha.
-
Mmm jag har lite kriminella grejer på g men alla platser är tagna. Kom på nåt själv.
-
Liljedahl wrote:Köp bow så slipper slipper du ta med så mycket mög…ju!
Om jag skulle köra bow skulle jag behöva ta med mer mög, ju.
-
Word dude. Alldeles för mycket koll på årtal o mög här.
-
Lars_M wrote:Pepä wrote:Wakestyle o wakestyle… Det är mest dingelstyle som folk tror är wakestyle.
Peps, kommer det snart något gött film eller fotosekvenser med dig, som tidigere? Hittar inget på Alohaphoto.
Nä det kommer nog inte. Finns lite gött från Venezuela i vintras på random laptops runt i världen men jag har då inget.
-
Min vän försök hitta en kiteblaska som har objektiva test så skickar jag över en tjuga.
-
SLUTA JOHAN! Våra bröder i Danmark har åkt jorden runt och lagt ner sina själar och pengar i den här filmen så köp skiten.
-
Nää tror inte det var allergi faktiskt. Vet inte riktigt vad det kan ha varit. Någon som har nån ide?
-
Wakestyle o wakestyle… Det är mest dingelstyle som folk tror är wakestyle.
-
Haha va e det med er? Av alla mina kites är jag stoltast över min 8.5 Wipika Classic!! Chefig och lättanvänd kite. No krussidulls, just go!