pepa
Forumsvar skapade
-
Flyger högt? Min Contra flög alltid lågt. Tihi.
-
Men de e ju gubbstora kites ditt hövve. Ok en spec till, TUBER!
-
Snabbare kite är för mig en sämre kite. Om någon har en kite som inte går att svänga alls utan bara byta håll med och som alltid flyger fem meter över vattnet så ring mig på 0733-990286. Jag klipper den direkt.
-
nic wrote:En Instinct 13 kvm slår en C-kite 18 kvm i lite vind då jag fortfarande kan hoppa relativt högt och hinna få fram kiten för att kunna landa med fart (när inte en 18kvm c-kite klarar det).
Oj va konstigt… Allt slår en 18 C-kite, så stora kites fungerar inte eftersom de bli för tunga i lite vind. Har aldrig haft större kite än de übersköna Contra 16.5:an. För sin storlek var det nog den lättaste kiten på marknaden.
-
Aldrig! Men så här i VM-tider är det ju kul att lira lite extra mycket med allt möjligt folk. Fotbollen kommer alltid att vara min första sport. Kitingen kommer nog i tredje eller fjärde hand för tillfället, vågsurfing på andra plats.
-
Självklart den officiella VM-storleken, 5!
-
Jag har en fotboll hemma, tror den är från 2005. Lite halvt guldgul och ganska skön. Det är bara att komma förbi om ni vill testa den! Adressen är Slottskogsgatan 9G i Göteborg.
Väl mött!
-
Nä fan fotboll e bra mycket roligare än kite.
-
A bigger circle on a longer but not higher rectangle would probably work.
-
Utgångsvinkeln är nog inte för brant om man hade haft en continous böj på skiten. Men som den är nu håller jag med dig zäta.
-
Som jag ser det så får vi kanske göra om den lite grann. Böjjen ska gärna fortsätta ända ut så man verkligen får en kick. Om den är så kan den lika gärna bara vara en meter hög och ändå verkligen fungera. Är rädd att den här är för plan för långt.
-
Det e fan på tiden! Fattar inte vad han har hållt på med innan det jävla ägget.
-
Asså hur man gör en frontmobe.