pepa
Forumsvar skapade
-
Va fan ta bort den här skiten.
-
Du Mat jag såg att det smugit sig in en Hugo i Gislöv även i Stance, på sista Sverigesidan. Han ska då alltid vara med den jäveln. Mycket nice annars!
-
Du kanske ska börja köra mer unhooked…
-
Jo det är enda nackdelen med grejen. Jag provade och det var ganska lätt att bryta ryggen faktiskt.
-
Hahaha, har du aldrig varit utomlands innan eller?
-
Du får fan inte bo med mig, Mery, Yanny och Andrea. Jag ska ha harem.
-
pepa
Medlem25 november, 2005 vid 13:33 som svar på: Inbjudan till vansinnig LEI vs Fjoil bättle på KN!Svar till:
Får tacka för att du kallar mig konkurrent då du ute på vattnet utan tvekan skulle piska mig med förbundna ögon. Men nu var det ju inte riktigt det som det handlade om.
[/ QUOTE ]
Jag menade samma sak som du menade. LEI vs folie.
-
Jag kommer över 2-3 veckor nån gång och hälsar på Mery och lite annat löst folk.
-
pepa
Medlem24 november, 2005 vid 22:31 som svar på: Inbjudan till vansinnig LEI vs Fjoil bättle på KN!Svar till:
OK!!
Där kom, ska vi säga Skånes och LEI´ligans ledande representant med ett inte bara sakligt utan även uttömmande argument. TACK!![/ QUOTE ]
Är Hugo min ledare? Är det något jag missat nu?
Apropå att komma med något intelligent inlägg så skiter jag nog i det. Känner inte att det behövs när man har en så svag konkurrent.
-
Hehe har redan fixat gratis mina bröder. Buena suerte!
-
Svar till:
Svar till:
haha, sjuktkul faktiskt.
[/ QUOTE ]
Sjukt kul, ska det vara förresten.

[/ QUOTE ]
Beror på om han menar att det är en sjuk humor eller om det är mycket roligt. I det senare fallet har du rätt.
-
Svar till:
särskrivningsexempel:
fryst kyckling lever[/ QUOTE ]
Varför detta exempel? Det heter ju inte frystkycklinglever, men väl fryst kycklinglever. I sammanhanget förstår jag inte vad du vill bevisa med att sätta dit ’fryst’ innan ditt exempel. Eller är det så att det är del av exemplet? Har svårt att tro det då dina övriga exempel står utan beskrivande adjektiv. En utveckling av dina tankar tack!
-
Och Paul, ingen särskrivning av jättejobbigt är du snäll, det blir så jättejobbigt att läsa då. Tack.
-
Sedan är imperfekt av att börja började. Samma med några av de andra verben här i texten. Nu jävlar.
-
Och jag skulle kunna säga till mig själv: -Vad duktig du är! Du klarade det på första försöket!
Skulle inte vara så dumt att gå en kurs kanske. Hmmmm….