pjoter
Forumsvar skapade
-
Haha. härligt!
men verkar inte funka nåt vidare med filmer eller bilder. 🙁De va inte igår man såg dig, vad gör du?
-
Tjena.
Ska upp till dom trakterna veckan efter påsk ser det ut som. var rekommenderas? Kommer vilja ha lite platt för att lära farsan å sambon lite snowkite å själv vill jag ha raviner å kickers mm. -
fint som snus!
Ser riktigt gott ut! de enda som skämmer är ju den ofantligt fula t-shirten martin har på sig. 🙂
-
haha. vilken gullig liten film.
-
e de inte sand eller lerstrand där man kan lägga kiten med LE neråt på och sen göra en vanlig enkel självlaunch utan krok å meck? tycker det är mkt smidigare än krok om det finns plats till det.
-
Kolla in http://www.kitenation.se om du inte gjort det redan. mer folk från ostkusten där och tror det blåser mer lika på ostkusten å vättern. Vi skåningar å västkustbor är rätt bortskämda med bra spots och klart bättre vind än på östsidan (och insjöarna).
Jag skulle nog skaffa minst en 14m2 och en 140+cm lång och 40+cm bred bräda efter vad jag hört av dom som kör mest på östsidan, men kolla med dom som verkligen kör däromkring.
-
Uuuuh, depower under bommen.. läskigt värre! Har provat några gånger å varenda gång träffar den där jävla kulan dom andra mer känsliga kulorna i området.
Fattar inte varför en del tillverkare ska trilskas med ofantligt lång leadline och depower under bommen. Tacka vet jag en gammal hederlig bom som de va på c-kitesen förr. Tur man kör/säljer märken som tycker samma. -
filmen ska nu finnas hos erik g. om allt funkat som de ska.
-
@skotten 531908 wrote:
sweet moves.. but seriously… he is calling it a MEGALOOP?? lol yeah… ok…….
tänkte de samma. snyggt trick å loop va de men megaloop…. njae. 5m/s till så hade de blivit lite fart fart i de hela.
-
riktigt fint!
De e ju så man längtar hem. Valde helt fel vinter att sticka iväg på. först ACDC och nu fin snö för att köra på skånes (sveriges) grymmaste snowkitespot.
-
hehe.. minska sina marginaler en aning. 🙂 hur stora marginaler tror du det är på kites om 30% bara är en aning?
Tror inte det är nån ÅF i sverige som blir särskilt rik på att sälja kites. Ska man bli rik i sverige är det helt klart fel marknad. Vill man bli rik på kites ska man bosätta sig på en fint turistställe, typ här och hålla kurser för rika amerikanare. shit va pengar kiteskolan jag jobbar på tjänar. 200usd/pers för en introkurs på 4h gånger en hög såna kurser ger rätt gött med pengar i månaden tror jag. Snacka om att vi har billiga kurspriser i sverige om man jämför med resten av världen.
-
uuuhhh.. fan också, varför löv1???
Det där skräpet fick mig alldeles kräkfärdig…
-
gött mos!
lycka till!
Ni är välkomna ner till södra sverige senare i vår å testa grejerna på lite riktiga stränder. 😉