Forumsvar skapade

Sida 105 av 336
  • pjoter

Medlem
    3 mars, 2009 vid 16:59 som svar på: Back in the days….

Haha. härligt!
    men verkar inte funka nåt vidare med filmer eller bilder. 🙁

De va inte igår man såg dig, vad gör du?

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2009 vid 23:20 som svar på: Bor på spotten;)

Tjena.
    Ska upp till dom trakterna veckan efter påsk ser det ut som. var rekommenderas? Kommer vilja ha lite platt för att lära farsan å sambon lite snowkite å själv vill jag ha raviner å kickers mm.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2009 vid 21:57 som svar på: Aussie Bilderna

fint som snus!

Ser riktigt gott ut! de enda som skämmer är ju den ofantligt fula t-shirten martin har på sig. 🙂

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2009 vid 21:51 som svar på: Zombies on the uprise

haha. vilken gullig liten film.

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2009 vid 21:19 som svar på: Torsda ina da varberg ina abay

e de inte sand eller lerstrand där man kan lägga kiten med LE neråt på och sen göra en vanlig enkel självlaunch utan krok å meck? tycker det är mkt smidigare än krok om det finns plats till det.

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2009 vid 00:18 som svar på: Suesias

om du överlever med annat än suesias finns ju caution trespass 6.0 som mest är gjord för strapless men har insert om du av nån konstig anledning vill köra med stroppar.

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2009 vid 15:34 som svar på: Val av utrustning – tung noob

Kolla in http://www.kitenation.se om du inte gjort det redan. mer folk från ostkusten där och tror det blåser mer lika på ostkusten å vättern. Vi skåningar å västkustbor är rätt bortskämda med bra spots och klart bättre vind än på östsidan (och insjöarna).

Jag skulle nog skaffa minst en 14m2 och en 140+cm lång och 40+cm bred bräda efter vad jag hört av dom som kör mest på östsidan, men kolla med dom som verkligen kör däromkring.

• pjoter

Medlem
    28 februari, 2009 vid 15:16 som svar på: grattis edorf!

Grattis tysken!

• pjoter

Medlem
    25 februari, 2009 vid 00:02 som svar på: Olika märkens styrkor/svagheter?

Uuuuh, depower under bommen.. läskigt värre! Har provat några gånger å varenda gång träffar den där jävla kulan dom andra mer känsliga kulorna i området.
    Fattar inte varför en del tillverkare ska trilskas med ofantligt lång leadline och depower under bommen. Tacka vet jag en gammal hederlig bom som de va på c-kitesen förr. Tur man kör/säljer märken som tycker samma.

• pjoter

Medlem
    24 februari, 2009 vid 23:54 som svar på: Lommabukten hotad av surfförbud!

filmen ska nu finnas hos erik g. om allt funkat som de ska.

• pjoter

Medlem
    23 februari, 2009 vid 14:34 som svar på: Sinnes!(Video)

@skotten 531908 wrote:

sweet moves.. but seriously… he is calling it a MEGALOOP?? lol yeah… ok…….

tänkte de samma. snyggt trick å loop va de men megaloop…. njae. 5m/s till så hade de blivit lite fart fart i de hela.

• pjoter

Medlem
    22 februari, 2009 vid 19:19 som svar på: Snowkiting by the beach

riktigt fint!

De e ju så man längtar hem. Valde helt fel vinter att sticka iväg på. först ACDC och nu fin snö för att köra på skånes (sveriges) grymmaste snowkitespot.

• pjoter

Medlem
    21 februari, 2009 vid 17:11 som svar på: Köp kite nu!

hehe.. minska sina marginaler en aning. 🙂 hur stora marginaler tror du det är på kites om 30% bara är en aning?

Tror inte det är nån ÅF i sverige som blir särskilt rik på att sälja kites. Ska man bli rik i sverige är det helt klart fel marknad. Vill man bli rik på kites ska man bosätta sig på en fint turistställe, typ här och hålla kurser för rika amerikanare. shit va pengar kiteskolan jag jobbar på tjänar. 200usd/pers för en introkurs på 4h gånger en hög såna kurser ger rätt gött med pengar i månaden tror jag. Snacka om att vi har billiga kurspriser i sverige om man jämför med resten av världen.

• pjoter

Medlem
    19 februari, 2009 vid 22:48 som svar på: Turn it up….

uuuhhh.. fan också, varför löv1???

Det där skräpet fick mig alldeles kräkfärdig…

• pjoter

Medlem
    18 februari, 2009 vid 03:20 som svar på: Ny kitebutik i sth

gött mos!

lycka till!

Ni är välkomna ner till södra sverige senare i vår å testa grejerna på lite riktiga stränder. 😉

Sida 105 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA