Forumsvar skapade

Sida 107 av 336
  • pjoter

Medlem
    18 december, 2008 vid 22:56 som svar på: Bruten stortå

haha.. fina bilder!
    Inte illa att göra konst av en bruten stortå. hur lyckades du med det?

• pjoter

Medlem
    10 december, 2008 vid 22:45 som svar på: Woody bräda

shit va konkav!
    fast de där är ingen riktig woody Tom, den där har ju blank fin finish å rena linjer.

En riktig woody ska va utsågad med sticksåg och se ut som skit. 🙂

• pjoter

Medlem
    10 december, 2008 vid 19:15 som svar på: Ozone Instincts Sport färdig

Designen är ungefär lika upphetsande som en volvo. väcker inga direkta känslor alls. hoppas dom funkar bra så dom kan sälja på det som är viktigt iaf.

börjar se ett tydligt mönster nu…. Gubbsurf = sven-ingvars, volvo, villa, vovve å ozone-kite. Kanske själv kommer skaffa en såndär när jag skaffat barn å dom har hunnit växa upp i mitt lilla förortskvarter. 😉

• pjoter

Medlem
    10 december, 2008 vid 19:10 som svar på: Ni som varit i brasilien

150-350Real ligger en beg bräda på här i Natal. beror på storlek å skick. en ny kostar 600-800Real ungefär beroende på vilken form du vill ha å så. klart billigare än att släpa med sig den på flyget. Iaf en av butikerna här köper sen tillbaks brädan för halva priset så det blir inte mer än typ 100Real för en bräda så länge man behöver den.

• Hahaha, nu börjar det arta sig!

Caution-hårdrock mot ozone-gubbsurf/dansband. De e dags att välja sida nu, som peps skulle ha sagt det hela. Kitevalet står mellan caution ”mayhem X” å ozones 2009 kite ”Lasse Stefans”.

Sourra det är JÄTTEBRA att ni kämpar mot förbud men ganska roligt att du det senaste skrivit i ett antal trådar att du inte säga nåt dumt om cab för ni är mitt i ett stort slag. hade det tagit så mkt energi hade du kanske inte ens skrivit dom inläggen? 🙂

• Yann, precis. att caution sen är snygga är ju bara en bonus. 😉

De va väldans va du tjatar om att ni kämpar mot fågelskådarna hela tiden sourra. är det endast genom ditt hårda kämpande du lyckats få till över 4000 inlägg på steffo? 😉

• mummel…… vill också ha en mayhem X i mina händer…..

NIC, nu mumlar du allt rätt rejält! Caution har en riktigt snygg design å zombie-temat är ju helt rätt! Både mayhem å zombie är ju sjukt hårdrock å de e så rätt det kan bli. Borde nog egentligen ha Bandana som teamåkare när jag tänker efter.

Vad vill du hellre ha en goa hårdrockskites? Dansbandstema kanske?

Hade det inte varit för att jag ska ut å köra mayhem imorrn i 28gradigt vatten hade jag nästan blivit irriterad av ditt gubbiga påhopp.

• pjoter

Medlem
    6 december, 2008 vid 05:13 som svar på: Minikite

ska du låta polare prova på land så skaffa en FOIL, vilken polare tycker det är asball att pumpa å rigga när de går att bara rulla ut linorna å köra? Sen att e foil är gjord för att köra å kvadda på land gör ju saken bättre än en tub. nr2, varför så pluttig, ska du kunna köra med en 1kvm så lär det behöva blåsa typ 30m/s vilket inte händer så ofta i sverige.

Skaffa en 4-6kvm iclosed cell foil stället så kan du använda den ibland å polarna kan leka med den med korta linor när du är ute å rippar.

Kommer skippa trainer helt till kurser nu å köra 6kvm FS pulse istället, går att lära sig både i å urkrokat med den å jag kan ha den som hårdvind när de e riktigt rocknroll.

• pjoter

Medlem
    5 december, 2008 vid 13:52 som svar på: Minikite

Den intressanta frågan är ju varför du vill ha en sån?

• pjoter

Medlem
    5 december, 2008 vid 02:51 som svar på: Skriv under!

självklart ska vi ställa upp på detta. Vafan, hade kitesurfing varit en riktigt dyr materialsport hade det blivit godkänt. Dom är bara sura för att dom kastar miljoner på skrov å riggar som ändå blir slagna av en sketen 15k kronors kiteutrustning. Tyvärr är det bara att inse, båtar har i dagsläget inget att sätta upp mot kite å vindsurf när det gäller speed på kortare sträckor.

• pjoter

Medlem
    2 december, 2008 vid 13:34 som svar på: Lite bilder från brazil

Tack gubbar. Å klart jag hellre hade bastusurfat i skåre men de får duga med surfet här så länge. 🙂 De sjuka är att på ett lägenhetshotell i närheten har dom bastu! Det är typ 30+ på dan å 25+ på natten å dom tycker det är en vettig ide att bygga en bastu…. Jaja.

Fan låter jättegött med din hand Eddie, hoppas verkligen man slipper göra om det där.

• pjoter

Medlem
    2 december, 2008 vid 13:28 som svar på: Eddie checkar ut från Malmö…

Aj tusan de va länge de!

Hoppas de blir fint iaf å att du kommer hem å hälsar på ibland.
    vem ska nu va DJ på liddes fester???

• pjoter

Medlem
    2 december, 2008 vid 03:10 som svar på: Eddie checkar ut från Malmö…

Ha de så gott Eddie!!

Hur länge ska du vara borta?

• pjoter

Medlem
    29 november, 2008 vid 23:42 som svar på: Lite bilder från brazil

De e rätt gött faktiskt. 🙂
    Nej inte ett dugg crowded där, en strand utanför fattiga/arbetarkvarter en vardag så de flesta jobbar. Var vi 20 turister i ett hörn å sen en hög med mkt nyfikna ungar. 🙂 å så några fiskare som la ut nät mitt på spoten, för jävlig stil å förstöra min spot sådär. 😉
    Men stranden här neranför är sjukt full med folk. spec på helger då turisterna måste trängas med alla locals som drar till stranden.

Det goa på sista bilden är vad jag förstår en portugisisk örlogsman http://en.wikipedia.org/wiki/Portuguese_Man_o'_War något som jag hoppas jag slipper se mer. Kan nog göra räligt ont att få en sån spolad på sig i en våg eller nåt.

• pjoter

Medlem
    29 november, 2008 vid 20:20 som svar på: Kite storlek i Centralamerika ??

Luuc, de e bara att säga till här, e inne på tok för ofta för mitt eget bästa(flickvän intygar)….

Jjohan, jag hade skippat dom små drakarna, statistiskt sett är det inte så stor chans att det blir så blåsigt, självklart kommer det säkert bli det nu när jag sagt så (hoppas hoppas). 🙂
    när kommer ni över dit?

Sida 107 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA