pjoter
Forumsvar skapade
-
som frågats i annan tråd, varför har du bara fått info från polisen om den korta perioden? sträcker sig inte deras register längre än ett år eller varför har vi inte statistik för exemåelvis dom senaste 10 åren??
-
vilken smart kille…. badande och vindsurfare hör inte ihop eftersom det kan leda till olyckor. no shit sherlock. Är det inte enklare att förbjuda människor att ge sig ut på sjön på fritiden över huvud taget? händer ju jättemånga olyckor (på riktigt) varje år.
-
Som Skotten sa, kan du åka till habo 10/5 så har du ju guldläge att spana på kites. Tror dom flesta försäljare i sverige kommer komma då å visa upp sina grejer.
-
tog tre!!! bilder tror jag. ska se om nåt e värt att lägga upp sen ikväll.
downwinder e gott!! men vinden va riktigt taskig andra repan, de e lite kämpigt när man har vitvatten bakom ryggen å kiten bara står stilla med halvslappa linor. 🙂
-
de va fint idag!
vinden mojnade dock på slutet i solnedgången så de va hardcore att hålla sig borta från vitvattnet….
-
Dom flesta nya kites är nog sköna bara man testar å inte har för mkt förutfattade meningar.
Själv är jag sjukt nöjd med min Caution Mayhem och dom som testat den har också gillat den. Men nästan alla jag surfar med är nöjda med sina kites så vad du än köper lär du gilla de.
Säger du vart du bor nånstans så lär du få lite svar från folk du kan låna kites av å testa.
-
e du klar att åka vid 3 kalle eller ska du hämta grejer å sånt? jag slutar egentligen 2 men tänkte sticka från jobbet vid 1 tiden å bara hämta grejerna hemma. känns dock lite onödigt att köra själv dit.
-
gott gott gott! de här ser ut att bli riktigt fint!!
-
riktigt gott va de faktiskt. första riktigt varma å goa sessionen för mig iår, gött att äntligen kunna leka för fullt på djupt vatten utan att va rädd för att ramla.
å Förlåt skotten!!! inte meningen att köra in draken sådär mellan dina strings när du inte är beredd. Men tur du inte slog dig iaf, å du va rätt söt när du gled längs stranden sittandes på rumpan. 🙂
-
jag ger mig österut vid 2 tiden imorrn. flex e gött johan. 😉
nån annan vid den tiden? -
ser rätt kass ut på östsidan också idag. 🙁
blir parkvägen om en stund för mig å kolla lite, blåser det inte där kanske man kan hitta lite bris på vägen hem.
-
ser ju sjukt fint ut!!dags för lite downwinders på östkusten tror jag bestämt.