pjoter
Forumsvar skapade
-
ankrad med bilhjul. hoppas de håller.
-
alla som läser här informerar övriga på stranden. å micke kommer informera också då han är där.
Anledningen till detta är att Micke tidigare fått grymt mkt klagomål på att det kommer typ 20-30 bilar alla blåsiga dagar. å vissa kör lite väl fort eller parkerar knasigt. Å vissa av dom som campar där e också överdrivet gnälliga men det är dom som betalar för att vara där, inte vi.
-
Nu ligger den å guppar i habo. blev helt ofantligt bra å snygg!!
redan invigd å testad lite lätt och konstruktionen verkar funka fint. trots avsaknad av ritningar flyter den och tål att köra brädan på (eller vid sidan om Johan) 🙂 .
Bara för folk att testa men det sker helt på eget ansvar å pajar man den lagar man den. Å MAN SKRUVAR AV FENORNA FÖRST!!!
-
trodde skotten lärt sig surfa av en tjej. varför skulle ha annars surfa i kjol?
-
riktigt bra jobbat!!!
-
va riktigt gott! gött de gick att köra med tunna skor en stund också så man kunde ladda lite med den lilla brädan också.
-
jag tänkte va nere vid 2-3 tiden.
-
sur vindriktning imorrn. bara ett ställe som är bra för det, tippen… snyft!
synd det inte e lördag, hade man ju kunnat göra en roadtrip österut.
-
haha, fint.
välkommen till den ljusa sidan eklöv. Hoppas du får prova dom nya leksakerna snart, lär inte bli missnöjd.
-
man bör veta vad man vill/inte vill ha innan man ger sig in till robban i limhamn. han är en riktig krängare å är man inte bestmd med vad man vill ha så kan man komm därifrån med både de ena å andra. Men har rätt ok grejer och priser annars.
rekommenderar dock helt klart Kent på ontop, och killen på onwater var också trevlig å hjälpsam då jag var där.
-
om du går in på http://www.kitenation.se kommer du garanterat få fler svar då det är många fler kitare från stockholmstrakten där. här är av någon anledning flest skåningar å västkustare.
lycka till iaf! å hoppas du slipper sjukhus nästa försök. 🙂
-
den kommer bli fet. 🙂
några smådelar kvar å sen är den klar för att testas innan utbyggnad.
men tror du att du kan kika dit å skruva fast röret lite snabbt nåndag, så kan jag mecka klart resten sen om du jobbar.
-
blev till att köpa idag men ska kolla upp spillbitar till nästa bygge helt klart!
Nu e den nästan klar, kommer bli sjukt fin!
-
haha. mkt neon å mustasch. 🙂