Forumsvar skapade

Sida 135 av 336
  • på tal om skim ska jag nog ta en vända till habo å köra lite skim om en halvtimme.

• Jo skimboard är helt klart skitkul! men frågan är ju om det måste vara en nobile skim för att det ska bli kul. tror faktiskt dom flesta skims är roliga.

• pjoter

Medlem
    10 mars, 2008 vid 21:26 som svar på: skånesurf imorgon lördag?

fan va gött!

gick de bra eller behöver han vila 15mån till nu? =)

• smart…. lite billigare än att anlita en designer va?

har två små frågor om reklamen bara,
    1: får man inte med väska med ”stormkiten”?
    2: Får man fråga vilka andra skims och lättvindsbrädor du testat eftersom nobiles är den ENDA roliga? Om jag inte minns helt fel så tycker du ju lättvind är sjukt tråkigt oavsett vad man kör.

Hoppas verkligen inte jag förstör din reklam här nu….. 🙂

• pjoter

Medlem
    8 mars, 2008 vid 19:02 som svar på: Borrby eller Gislöv imorgon någon…

borrby är helt fel imorrn såg jag nu, de e ju sydligt enligt dmi. Åk till parkvägen, nära enkelt och ok att köra. dock inga vågor att tala om.

Tony, skanörshamn??? på syd? tjae, vill man ha sideshore med en härlig stenpir 100m downwind så varför inte.

• pjoter

Medlem
    8 mars, 2008 vid 18:58 som svar på: flygplan

sno grejer såklart!

Har man tur åker du på stryk efteråt så man slipper sitta här hemma å va bitter å avundsjuk. =)

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2008 vid 23:43 som svar på: Film: Hadlows senaste, D=SxT

@christian12345 449968 wrote:

Typ en osmosis med grab, eller? Här är en osmosis 540 med grab:
    http://www.youtube.com/watch?v=cQGJEqFxLE4

Precis en sån tänkte jag på.
    Borde ju funka fint med kite också, riktigt snyggt trick är det!

• pjoter

Medlem
    6 mars, 2008 vid 11:35 som svar på: Film: Hadlows senaste, D=SxT

hoppar man för högt för att kunna stompa landningen så ska man väl inte hoppa så högt.. eller träna upp benen lite.
    (självklart stompar jag allt jag försöker………)

Å jag håller såklart med henke. stora långsamma cleana tricks är vägen att gå. tycker redan nu kitingen är en lång bit påväg mot vad snowboardingen var på 90talet nångång. Kommer säkert vända så vi får se lite feta kiteloop -boardoffs å enorma f-16 å sånt i tävlingar inom en snar framtid.

Sen väntar jag på en 3:a grab där man inte släpper graben i snurren utan fångar bomen med samma hand som släppte den. Finns ju ett filmklipp där dom gör de med wakeboard men inte sett de i kite än.

• pjoter

Medlem
    5 mars, 2008 vid 20:57 som svar på: Grattis MårtenT

Grattis mannen!!

• pjoter

Medlem
    4 mars, 2008 vid 15:44 som svar på: shorts utanpå dräkten??!!

haha, den här tråden är sjukt gammal.. känns gött att man inte började med shorts utan istället började med surf-blöja som på ett helsexigt sätt framhäver både skinkor och paket.

• pjoter

Medlem
    3 mars, 2008 vid 14:32 som svar på: Jobb i sommar?

………………….

ibland blir man så trött….
    Inget ont mot dig Sofia, men om du själv inte känner dig särskilt erfaren håller jag med dig om att det kanske inte passar sig att vara instruktör.

Varför inte kolla runt med pubar, serveringar, campingar, hotell mm? sälja korv å glass eller något funkar ju också. Alla aktiviteter och tjänster som riktar sig mot vanliga badturister ger mest jobb dom dagarna det inte blåser.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:26 som svar på: norra skåne söndag

vart fint i dalen också. inte så stort men gottigt ändå.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2008 vid 10:47 som svar på: norra skåne söndag

tjena kalle, allt gott?

har precis varit utomhus lite och det är ju sjukt kallt idag.
    tappat en hel del av suget på en ordentlig resa idag å kanske bara byter om hemma å tar en snabbvända till habo istället.
    fast vågor lockar ju…

ring mig på 0708-227750 så kan vi se.

• pjoter

Medlem
    2 mars, 2008 vid 07:20 som svar på: Demo På F-one

de finns sjyssta kites för betydligt lägre priser…… 🙂

• pjoter

Medlem
    1 mars, 2008 vid 11:15 som svar på: lördag skåne

drar till habo om en litten stund. hoppas på goare väder imorrn för en lite längre tur med vågor.

Sida 135 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA