Forumsvar skapade

Sida 146 av 336
  • pjoter

Medlem
    27 december, 2007 vid 22:50 som svar på: The best of Peru 2007 (bilder)

riktigt grymt!

får bli en resa dit snart!

• pjoter

Medlem
    27 december, 2007 vid 22:46 som svar på: Bästa sättet att gå upp i vikt?!?!

vafan ska du väga mer för?? du ska väga så lite som möjligt å va stark å senig om de inte är nån fjollig lagsport du ska hålla på med.

• pjoter

Medlem
    27 december, 2007 vid 21:04 som svar på: Tomten kom tidigt i år… å massor av Mayhem blev det. 🙂

eddie, du tackar väl aldrig nej till att bli påkörd bakifrån?
    Man vet aldrig när jag går över å börjar pumpa på heltid igen. lyckas dom bara tillverka en uppblåsbar kite som spöar min så byter jag säkert.

Men jag tror mayhem 7 kommer bli en grym hårdvindskite för lite svenska vågor, fast har ju inte testat den än så vi får väl se.

Jupp en 9a med på resan blir perfekt! =) och kite och reseskildring kommer i slutet av jan eller början av feb.

• pjoter

Medlem
    26 december, 2007 vid 02:23 som svar på: God jul!

go jul i etterskott!!

nyttårssurf hoppas jag på!

• pjoter

Medlem
    26 december, 2007 vid 02:21 som svar på: gott med ny kite inför resan liftass 2012

följer det med en flaska rom????

• pjoter

Medlem
    26 december, 2007 vid 02:19 som svar på: Tomten kom tidigt i år… å massor av Mayhem blev det. 🙂

trevligt trevligt!!!

en rejäl test av den här kiten kommer finnas om en månad ungefär då jag varit i kenya och kört den ordentligt i både vågor å plattvatten.

• pjoter

Medlem
    26 december, 2007 vid 02:08 som svar på: Nyår???

jag vill också a meeeeeeeee…….. nyttårsfest i skane behövs.

• pjoter

Medlem
    21 december, 2007 vid 14:02 som svar på: Vem reser i början på feb?

kalle din insjöräka, e de plattvatten du vill ha är det vomb du letar efter.

• pjoter

Medlem
    20 december, 2007 vid 23:27 som svar på: Dålig aktivitet på steffo eller handlar det bara om fylle nu??

Ser riktigt fin ut! vill prova!

• pjoter

Medlem
    19 december, 2007 vid 14:57 som svar på: F^cking North and their f^cking Rhino 07bladders!!!!!!!!!!!!

Intressant läsning…
    Hård kritik mot ett märke som byggt upp mkt status pga kvaliteten. Det är ju tråkigt för dom men tror det kan hända alla märken. Handlar man en ny kite på marknaden kan man precis som med bilar räkna med att det kan komma vissa barnsjukdomar oavsett märke. Och vissa måndagsexemplar kommer alltid finnas.
    Det viktiga är ju hur företaget sköter detta och det är väl här north har misslyckats totalt i vissa fall. Det ju för just den servicen man betalar extra. tror inte importerade kina-kites behöver ha så mkt sämre kvalitet men händer det något får man ingen support.

Hoppas verkligen north tar det här allvarligt och ser över sin service. Även om jag själv inte alls gillar känslan i dom jag kört så finns det ju många andra som gör det.

• pjoter

Medlem
    18 december, 2007 vid 22:09 som svar på: Resefilm från Dom.rep o coche

go åkning!!

men filmen, tjae… Jag får väl vara den första att gnälla lite, kanske börjar bli för gammal eller nåt men alla dessa snabba klipp alltså. var asball när mtv började med det 1992 men nu….. filmen var bra bitvis iaf när man fick se lite åkning.

Å musiken var väl humm.. nåt som liknade lite musik fast sämre.

Men fortfarande kul att se på film även om jag själv inte hade gjort den på det viset. Du är ju betydligt bättre än mig, jag är för lat för att filma å redigera å greja.

• pjoter

Medlem
    17 december, 2007 vid 18:07 som svar på: Vem reser i början på feb?

jupp samma secret. ser finare å finare ut ju mer man kollar. gött de bara e 3v kvar nu.

• pjoter

Medlem
    15 december, 2007 vid 23:32 som svar på: Högfjället

tror de.. dom hade vart ute å kört igår iaf, tror de va där dom va.

• pjoter

Medlem
    15 december, 2007 vid 23:27 som svar på: Tetras!!!!!!!!!

ha de gott gubbar! hade vart kul å kika ner men kroppen behövde mer en soft filmkväll i soffan.

• pjoter

Medlem
    15 december, 2007 vid 23:26 som svar på: Bästa grejen

haha, de va de ju fan. den fina bilden har jag inte sett förr.. i somras?
    Då är det fortfarande bandana som är gubbarailey-kungen. skönt!

Sida 146 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA