Forumsvar skapade

Sida 151 av 336
  • pjoter

Medlem
    22 november, 2007 vid 21:02 som svar på: Höstens första hemmabygge

krillan, för att a nåt att strypa gamla tanter med såklart.

• pjoter

Medlem
    22 november, 2007 vid 20:36 som svar på: Hoppas innerligt på Vikingstrand…

kanske åker upp å tittar hur ni har de i helgen, nånstans måste de bli iaf.

• pjoter

Medlem
    21 november, 2007 vid 22:10 som svar på: vattenstart.

hahaha, de här va roligt!! Jens, i mina ögon handlar ditt inlägg väldigt mkt om dig själv. 🙂

Hur mkt är det du har kört flysurfergrejerna? för du har ju så länge jag minns pratat rätt mkt skit om dom i jämförelse mot ozone. å hur mkt har du kört tex radsails?

• pjoter

Medlem
    20 november, 2007 vid 23:00 som svar på: snowkiting i sverige

@Biorno 429783 wrote:

Inte längre bort??
    Det tar ju fan en Weekend att bara köra bilen den sista sträckan upp på fjället…sen är det ingen snö och det blåser inte…

precis. då vi va där fick man en förmiddag medans man hemma i skåne kunde köra hela veckan, på snö. bensinen dit e bara halva kostnaden, resten går åt till vindletande. nej vidda e bara bluff å båg. ungefär som gotland.

• pjoter

Medlem
    20 november, 2007 vid 22:44 som svar på: vattenstart.

@skotten 429226 wrote:

well except that time in the waves at borrby…

haha, okej då.. fast upp kom den iaf, å de va bättre än vad jag trott för de kändes inte helt smidigt att lägga den rätt i brytet, även om de inte va stort.

• pjoter

Medlem
    18 november, 2007 vid 01:00 som svar på: Nytt surfförbud på näset ?

ord, skotten.

• pjoter

Medlem
    18 november, 2007 vid 00:57 som svar på: vattenstart.

flysurfer e helt klart lättast å vattenstarta. inte sett nån annan komma igång lika fort som mig efter en krasch.

• grattis lillkillen. fan va gött, då kan man börja ta en öl direkt efter surfen nu när man har en chaufför.

• pjoter

Medlem
    16 november, 2007 vid 23:41 som svar på: Fest undersökning!

hade vart skoj!! e upptagen på annat men hade annars gärna tagit en svängom med dina grannar lite. 🙂

• pjoter

Medlem
    16 november, 2007 vid 18:04 som svar på: Bojarna i Habo

kanske borde ge sig ut å hämta hjulen, dom vill man inte landa hårt på.

• pjoter

Medlem
    16 november, 2007 vid 13:57 som svar på: Vilka handskar…

har för mig jag har prickmönster på mina mystic dry. har grymt grepp i dom. har aldrig haft problem med att tappa bommen med dom på. då har jag ändå kört mkt urkrokade kiteloops mm. däremot har dom nu efter 2-3år klibbat igen i manchetten så dom går inte att täta som innan tyvärr. men annars har dom faktiskt hållt grymt bra med tanke på hur mkt dom använts.

• pjoter

Medlem
    15 november, 2007 vid 21:14 som svar på: Bojarna i Habo

kulorna i grenen menar du väl?

• pjoter

Medlem
    15 november, 2007 vid 14:47 som svar på: Skejtar Henke!

Surt… 🙁
    Fast tror nog det var planerat att skada sig, han ville väl få en chans att träffa några av sköterskorna han såg på fest i helgen. Hoppas verkligen han får latex-linda 22år och inte spandex-beata 62år som duschhjälp.

• pjoter

Medlem
    12 november, 2007 vid 15:22 som svar på: laga pyttehål med "tejp"

@Krillan82 428079 wrote:

Sen i fortsättningen ska du nog ge fan i Robban, Ska man handla där ska man själv veta exakt vad man ska ha. han har inge problem med att sälja 2006ornas prylar till 2008 priser. Och dyligt

eller 2004 års grejor till 2003 pris.. hahaha, va förvånad jag blev när jag kom hem å packade upp å märkte att de va en 04a jag fått med mig hem.

tillbaks till ämnet, e det ett så litet hål du har så lär det funka, silvertejp funkar också till sånt i nödfall. ha bara koll så lapparna sitter kvar inför sessionen, gäller vad du än lagar med.

• pjoter

Medlem
    11 november, 2007 vid 16:24 som svar på: ribban om en stund.

de va grymt!! trodde jag skulle ha glömt bort mer men de gick riktigt bra! precis lagom tryck för att testa riktigt feta grejer!

Sida 151 av 336
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA