pjoter
Forumsvar skapade
-
gött mos. pratade igår om att bygga en. slipper man mecka med de.
-
tänkte satsa på habo snart. verkar bli gött väder nu.
-
riktigt läskigt!
hoppas du frisknar till snart iaf! Du kommer ha en tuff krigsskada att skryta med på puben iaf.
-
jag kan nog va ledig från 14 imorrn.. hur blir de?
-
fan va fuskigt! tänk om jag hade fått åka på nåt sånt då jag va ung å stark.
-
tycker du ska bygga din nybörjar/lättvindsbräda i ply. 12mm byggply funkar perfekt. Går fort och enkelt och funkar helt ok. du klarar dig helt utan rocker och så gör du en rätt rak outline. Du kan självklart bygga en ”riktig” bräda och den kommer säkert bli bättre men mkt dyrare och det kommer bli en jävla massa mer arbete.
Ska du bygga riktigt kommer det bli lika dyrt som en beg bräda och du kommer ha lagt ner en massa tid. Så frågan är om du är intresserad av själva byggprocessen eller bara vill ha en billig fungerande bräda. Är det bygga du vill så kör hårt men annars är det ply du ska köra på till lättvind och sen köpa en begagnad 130cm bräda att köra på alla andra dagar.
-
Haha, fan va gött, välkommen tillbaks.
-
eller en mystic midje-sitt.
-
helt ok pris också.
kanske får skaffa en sån framåt sommaren.
-
pjoter
Medlem28 april, 2007 vid 08:00 som svar på: Kolla in Naish testa en 50 kvadrameter stor kitekiteboat kites är rätt enorma. borde va sura å vattenstarta.
-
pjoter
Medlem26 april, 2007 vid 14:43 som svar på: COM: Kitemag UK testar Flysurfer Psycho3 och Speed2hugge hänger väl alltid som en slapptask… 🙂