pjoter
Forumsvar skapade
-
jupp de ökade ju upp lite precis när jag pratade med dig å sen va de såpass att man kunde leka för fullt å ändå hålla höjden. de e fint å köra urkrokat å testa grejer i dom vindarna. skulle gärna få en sån dag till snart så man kommer in lite i surfandet igen.
-
ser riktigt illa ut för helgen också.. 🙁
tur man fick lite av sin abstinens stillad igår iaf.
-
Va bara trevligt att träffas lite. var ju ett tag sen, du har ju rest hela vintern din lyxlirare.
Hoppas du kommer hem imorrn nu bara så du slipper den hostande gubben å istället kan få en snarkande tjej bredvid dig.
Får du med dig lite goa piller hem så kan vi ju ha en helkväll, såg ut att va bra tryck i dom. 🙂
-
min häl e lite störig efter att ha landat hårt på den vid ett korkat hopp på fyllan. Måste ha ordentligt dämpade skor på när jag går annars kommer det tillbaks rätt fort. Däremot funkar det finfint att kita om man bara har ordentliga pads. landar inte så jättehårt i hopp iofs eftersom jag e en liten klenis som inte orkar hålla emot ordentligt efter looparna. Men har aldrig haft ont i den efter kiting iaf.
-
haha, helt oväntat blev det en asgrym session.
Ökade på lite när du gått johan så de va enkelt att hålla höjd å man kunde leka för fullt i det sjukt platta vattnet. Trodde aldrig de skulle bli nån surf å så blev det nästan årets goaste. det enda som saknades var musik.
-
sticker dit om en stund. lär inte gå att köra men man kan alltid softa lite på stranden.
-
de ska bli riktigt gött! 8m/s 8+ å strålande sol e beställt.
-
pjoter
Medlem27 februari, 2007 vid 18:31 som svar på: Malmö/Helsingborg? Någon som orkar ut å testa Instinct Sport å Edge?jag e sugen på att ge mig ut imorgon om de inte blir för pissigt väder.
habo blir det i sånna fall.
-
pjoter
Medlem27 februari, 2007 vid 18:28 som svar på: WA Freestyle film. Spöa denna redigeringen Sam:)den va väl inte så bra?
hade dom gett fan i alla onödiga slowmo scener som förstör flytet i filmen så hade den nog varit bra.
Kan va ok i en trailer men som film blir de bara segt ju.De va ball i första matrix men nu känns de bara störigt.
-
detta verkar va första trailern så de lär ta ett tag innan den kommer.
Men den kan bli riktigt grym!
-
hur går de gubbar? ska försöka sluta snart ge mig av. verkar inte blåsa så farligt enligt mätarna så de borde gå.
-
ska väl inte va några prob at ta med dig. 🙂
funderar på kivik, öppet å fint från havet å förhoppningsvis lite snö man kan åka på.
hoppas de inte blir för mkt vind bara…
-
haha, aj tusan. jag funderar på lundahållet. eller kanske ner mot dalby.
ni ska inte med på lördag då å åka österut. borde blåsa stadigt å fint på ostkusten å de ska ju snöa mer där.