pjoter
Forumsvar skapade
-
ser inte kul ut med vinden men man kan kanske ska försöka sticka ut tidigt å förnedra sig lite.
-
GetHighSports wrote:Den gamla Tyska hårdrocksgruppen Accept förutspådde det här:
”
Balls to the wall, man
Balls to the wall
Youll get your balls to the wall, man
Balls to the wall – balls to the wall
”hahaha.. vem kunde ana att det var de dom menade?
-
först sthlm å sen sthlm. tror inte jag ska ta med några grejer faktiskt. 🙂
-
fest är aldrig fel!
lägg de när jag kan bara. 🙂
(dvs i övermorgon eller efter 18nov).. 🙂 -
pjoter
Medlem17 oktober, 2006 vid 12:55 som svar på: nån som har en wakeskate eller vet var man får tag på en bra och billigde e mkt rocker på freddes också.å den va ju busenkel att ta höjd med.
-
Sätter du handlepass henke? de har jag missat.
-
pjoter
Medlem16 oktober, 2006 vid 19:52 som svar på: nån som har en wakeskate eller vet var man får tag på en bra och billigPrecis. e väl bara å sno freddes å malla. gör den i dubbla 4mm ply som du limmar ihop i lite mer rocker än hans. Sen lackar du in några bilder på dina milfs du hittat på schlagerbaren och vipps har du den ballaste brädan i skåne.
-
Bilder blev det inte då jag va ensam under åkandet.
Men det var inte nån action att ta foto på direkt heller iofs. De va märklig vind för det gick vitt på havet men va inget tryck, gick att köra å hoppa lite men den dog emellanåt. Men de va gott väder å cruisa runt i så de va en trevlig dag.
Sen fick man ju trevligt besök precis när man tagit ner kiten. 🙂Du får prova kiten när det blåser ordentligt, den e riktigt go då.
Pulsen verkade bli bra efter inställningen också, får prova nästa gång de blåser ordentligt. -
vid hundrastplatsen, bågskytteklubben och handikappbadet. Kommer inte ihåg hur det är skyltat men tror de står handikappbad nånstans. man svänger av vid en rondell iaf.
-
sideshore på norra stranden.
Får se hur det utvecklar sig imorgon, prognosen ser inte helt lovande ut med ett litet 5-8 område.
Kanske kan gå på ribban eller klagshamn norra annars. -
Fifi wrote:det blir ingen tysk neon, det har EH haft nog med i sina dagar:)
Nu Tog du bort schlagerhenkes anledning att skaffa fler EH.
-
de va en j*vligt dyr snowboard.
Inte för att va en gnällaröv men jag har faktiskt ingen lust att betala högre försäkringspremie för att du ska glida runt i världen.