pjoter
Forumsvar skapade
-
spoten heter lundåkra. finns karta i tråden tävling.
Pilsnern ska drickas i malmö dock. -
haha, men då kan du ju va med i boardtime. 🙂
-
Spoten är helt ok. plattvatten å långgrunt. Klart de e värt resan, ska ju dricka pils på kvällen sen. 🙂
-
De kan bli trångt för de då det bästa stället för nybörjare är precis utanför riggytan och det är där det blir bäst för publik och domare att se tävlingen.
Men beroende på hur många som anmäler sig så kan det bli tid efter tävlingen för vanlig körning.Om inte annat ska du ju komma för att tjata skit å kolla på vad du kan lära dig! 🙂 Eller ännu bättre ställa upp i nån gren å ha roligt!
-
The party is back on. 🙂
Det blir fest hos Rasmus å Lina imorrn kväll istället för bland miljarder mygg i kylan i lundåkra.
Så på dagen e de tävling i lundåkra å på kvällen är det fest i malmö! -
Jepp det är det sista som gäller. 🙂
Hoppas de blir en go dag å de blir litta tävlande iaf!
-
Eller så va de jag som skulle ordna en tävling å mattias gjorde sig lustig på klassiskt dirk diggler vis.
Men men…
Dom 50 pengarna skulle gå till border x bana å priser. Men eftersom folk varit j*vligt dåliga på att föranmäla sig så blir det budgetlösningar istället och dom som redan pröjsat får sina pengar tillbaks på lördag.ALLTSÅ!! DET ÄR GRATIS ATT VARA MED PÅ TÄVLINGEN OCH ANMÄLAN GÖRS DIREKT PÅ SKEPPARMÖTET PÅ LÖR MORGON.
-
Matthias wrote:tävlingen inställd!
Aj fan. Så du pallade inte arrangera mer än 1 dag alltså? Jaja, då får man fortsätta med de själv.
-
Fan va gött!!!
Men då styr du ihop resten så betalar jag tillbaks till dom som redan betalt!Härligt slipper man mecka mer med de. Du är en klippa alltså!
-
Vinden ser bättre ut denna helgen så det blir tävling den 16-17/9.
Då det ska blåsa ostligt kör vi Landskrona/lundåkra (karta http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=lund%e5krahamnen&PlaceId=2829291 ).Upplägget av tiden beror på vinden och detta bestäms på fre kväll. Skepparmöte äger rum i Lundåkra kl 10:00 på lör. Om vinden är tillräckligt bra så körs alla grenar på lördag. Söndag blir då en reservdag där det kan visas upp kites och chillas mm.
Tävlingarna kommer gå till såhär:
Freestyle
10 minutersheat där 4 åkare kör samtidigt. När alla i en klass har kört 1 heat sätter åkarna själva poäng på varandra. Dessa poäng räknas sen ut och den med högst poäng vinner. (Genomgång av poäng mm på skepparmötet).Hangtime
3 min heat där 3 åkare kör samtidigt. Domare klockar hängtiden och den med längsta tiden vinner.Border x
En enkel bana med lite bojar att runda och några hinder att hoppa över. 4 pers startar samtidigt och snabbast vinner och går vidare.Detta är som sagt en oseriös tävling och inget tält, stereo eller liknade finns om inte någon orkar ta med sig.
Och jag vill att ni föranmäler er så de kan planeras ihop med grenar och heat!
Och detta vill jag att ni gör senast imorgon kväll (tors 14/9) . Beroende på hur de ser ut på lör kan fler kanske anmäla sig då.”För att vara med och tävla i valfria grenar vill jag ha 50:- insatta på konto 7517-14-17822 i föreningssparbanken. Märk med namn. Vill också ha ett mess här på steffo med namn och vilka grenar/klasser ni vill vara med i.”
-
AnnaS wrote:mode-gurun har talat
Kan ju inte se nån fin bild. 🙁
Men tack iaf! Inte varje dag man får såna komplimanger.
Tycker du e söt också Anna. 🙂å crackman, har inte din mamma lärt dig att inte kalla folk för f-n. Spec inte folk man inte känner.
-
här e en kille som åkt rätt fort. står säkert massa info om man orkar läsa hela tråden.
-
fyfan va jobbigt å stå å köra åt ett hålla så länge. 5 min å så e man ju helt slut.
-
Sök på forumet, va nån som skaffade en sån i våras eller förra året.
Letar upp länkar till byggandet av vanlig speedbräda å skickar de senare.