pjoter
Forumsvar skapade
-
dani…,
du tänker på att på windguru mäts vinden i knots om man inte ändrar inställningen. 8-9 knots är ca 4-5 m/s. -
Å jag får väl göra som alla andra å lägga till de jag e nöjd med. Flysurfer pulse e faktiskt jäkligt go. Bytte själv från ss fuel och är helnöjd. Bommen är lika ren som gamla fuelarna utan massa onödiga skit som de e på nästan alla andra nya kites. Säkerhetssystemet rockar då man kan ha suicide men ändå släppa den till 5e lina när man är ikrokad och nåt jobbigt händer. Känslan är lite annorlunda men har kört C-kites som skilt sig betydligt mer från fuelen att köra. Lite dyrare i inköp men FS kitesen står sig bättre än vanliga C-kites så det går på ett ut.
Onepump är riktigt gott men att slippa släpa med sig pump är ännu goare.
Sen är det ju lite fetare att köra på samma märke som kung Lou. 🙂Vill man fortfarande pumpa å mecka tror jag på ss å takoon då man vet att man får en riktigt bra service av Anders.
-
tänkte få i mig lite frukost å sen åka till habo.
verkar ju bli sista dagen på länge. -
min biltemapump lossnade också, sen tejpade jag den med sporttejp å de funkade hur fint som helst.
fast lättast e å slippa pumpa…
-
fan va gytt! kommer bli en fin dag idag!! kommer ner om några timmar.
-
tror mer på kämpinge om några timmar.
-
jag drar neråt, näset eller mossby blir de nog.
ring för info.
-
mmm. å på syd/sydost tycker jag ofta de blir skumma vindar i l-a.
-
mmm, fast hade vart kul å åka lite längre å kanske få rena vågor.
bjumburger sover väl som vanligt. Martin, scotty, vart tänkte ni åka?
ring 0708-227750.
-
inte mycket att se. 3:30 min där Lou säger att han gått över till den ljusa sidan å slutat pumpa. Sen är det lite åkning i små vågor. Inte värd att ta hem 555mb för. Vill man kolla så ligger det en komprimerad fil i inlägget Lou+ps3 på http://www.foilzone.com – Foils galore.
Det enda som är kul med videon är att det blir bekräftat att den fetaste surfaren har bytt till madrasser. Å alla vet ju att det Lou gör nu är det som alla kommer göra om några år. 😉
-
jäklar vad det velas med prognoser. Får bli att gå upp tidigt och troligtvis åka söderut.
-
Har inte bestämt än vart man ska åka. vart tar resten vägen?
bestämmer mig nog på morgonen imorrn. Ser man vart vinden verkar bäst och vart folk tar vägen. -
ser ju riktigt grymt imorrn!
Min första lediga dag så jag är på att åka söderut.